• Quizlet's Inter-House Quidditch Cup
    "You can't cancel Quidditch!"


    Twenty Eight Players.
    Four houses. Four teams.
    One school. One game. One cup.

    Who will win the first Quizlet's Inter-House Quidditch Cup?

    Links
    x Wedstrijd Topic
    x Story - neem een abo.
    x Meer informatie!
    x Q&A
    x Kalender
    x Punten


    Welkom in het praat topic van de Quizlet's Inter-House Quidditch Cup!

    Hierin kunnen de teams met elkaar overleggen over opdrachten en mag je gerust ook wel een beetje off-topic met elkaar praten. Dit is vooral om te zorgen dat het wedstrijd topic een beetje overzichtelijk blijft.

    Succes!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Poncho schreef:
    (...)
    Zal ik het doen?


    Is prima ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Lisa?
    die groepsopdracht moet dat voor slytherin of gryffindor zijn of voor je eigen house?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Koelbloedig schreef:
    (...)



    Ik stel een online chat voor, een tinychat? Of facebook?


    Wat is tinychat? (krul)


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    IamSherlocked schreef:
    Lisa?
    die groepsopdracht moet dat voor slytherin of gryffindor zijn of voor je eigen house?

    Eigen house c;


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat dachten jullie van een tinychat?(:


    Wasda


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SPECS schreef:
    (...)

    Wat dachten jullie van een tinychat?(:


    Wat is dat? (A)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Opzich zouden we ook gewoon Line kunnen gebruiken dan (soort van whatsapp, alleen gaat dat op gebruikersnaam en niet met een telefoonnummer)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    Opzich zouden we ook gewoon Line kunnen gebruiken dan (soort van whatsapp, alleen gaat dat op gebruikersnaam en niet met een telefoonnummer)


    Is dat een app voor je mobiel? Want da ga ik wss roet in het eten gooien, aangezien ik niet meer apps op mijn mobiel krijg dan ik al heb.


    16 - 09 - '17

    Hangouts? (Ook soort whapp maar dan met gebruikersnaam eb die stond in elk geval bij mij al standaard op mijn phone)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Scira schreef:
    (...)

    Is dat een app voor je mobiel? Want da ga ik wss roet in het eten gooien, aangezien ik niet meer apps op mijn mobiel krijg dan ik al heb.


    Oh, ja dat werkt dan ook niet x)

    Hangouts is aan Google+ verbonden?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2015 - 21:39 ]


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Hufflepuff, we kunnen wel een story aanmaken om te overleggen? Ik denk dat werken met apps teveel gedoe gaat worden.. Ik ben ook wel bereid om een Whatsapp groep te maken maar niet iedereen vind dat even prettig ^^


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Voor mij is alles goed, maar NIETS Facebookgerelateerd.(:
    #Slytherin


    Queer zijn is gewoon alles

    RhaegaI schreef:
    Hufflepuff, we kunnen wel een story aanmaken om te overleggen? Ik denk dat werken met apps teveel gedoe gaat worden.. Ik ben ook wel bereid om een Whatsapp groep te maken maar niet iedereen vind dat even prettig ^^


    I agree, al heb ik er weinig problemen mee als jullie mn nummer hebben, dus Whapp is opzich ook prima (kost me ook minder mb's)


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Backbiter schreef:
    (...)

    I agree, al heb ik er weinig problemen mee als jullie mn nummer hebben, dus Whapp is opzich ook prima (kost me ook minder mb's)


    Ik geef mijn nummer niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb een story aangemaakt voor #Slytherin en ieder van het team toegevoegd als co- auteur. Het is de bedoeling dat je het verhaal zelf in de gaten houd aangezien ik het niet ga activeren (zodat die voor andere teams niet te zien valt.) en je dus geen abo kan nemen.


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...