• Hallo iedereen!
    Ik houd een foto- bewerk wedstrijd, omdat ik zie dat er veel mensen zijn die goede covers maken maar er verder niks mee doen. Voor die mensen deze wedstrijd.
    Wat we zoeken:
    - Drie t/m zes enthousiaste deelnemers
    - Één jurylid (Ik jureer zelf ook)

    Er vallen geen deelnemers af, maar iedere deelnemer krijgt wel een score bij alles wat hij/ zij heeft ingeleverd, er zijn geen manieren hoe je een cijfer geeft als jury, zeg gewoon wat jij vindt. Houdt wel rekening met dit:
    - Hoe netjes iets is afgewerkt
    - Klopt het met de opdracht?
    - Kan je zien waarvoor het is?
    Je krijgt maar één joker, dus wees er zuinig mee. Er staat altijd bij de opdracht voor welke datum je uitstel kan vragen, dit kan bij iedere ronde. Er zijn vijf opdrachten, je krijgt voor alles één week. Tenzij je uitstel vraagt, dan krijg je twee dagen extra.

    De deelnemers:
    NecklaceOfRope
    Black
    Valkyries


    Jury [VOL]:
    Myrra
    DearDemy


    De laatste opdracht! Opdracht 5 dus. Deze opdracht is heel vrij, want alles mag eigenlijk wel. Je kiest een gedicht uit dat je heeft geraakt, en gaat je daardoor laten inspireren. Het hoeft niet één bepaald iets te zijn, het gaat om het gevoel dat mensen erdoor krijgen. Het mag dingen vanuit het gedicht bevatten, creativiteit wordt beloond! (Stuur het gedicht erbij)

    Deadline:
    12-11-2015
    Uitstel vragen tot:
    11-11-2015
    Uitstel:
    14-11-2015

    Hier wel even een paar regels:
    - De huisregels van Quizlet.
    - Niet heel seksuele plaatjes
    - Kraak niemand af
    - Als je geen uitstel hebt gebruikt of joker hebt ingezet, maar toch te laat hebt ingeleverd, krijg je een strafpunt
    - Te laat inleveren kan je cijfer beïnvloeden.
    - Na drie strafpunten lig je eruit.
    - Als je je uitschrijft aan mij doorgeven.
    - Je werk inleveren bij Myrra of het andere jurylid
    - Pleeg geen plagiaat! (Een plaatje helemaal over nemen van internet)
    Als je meerdere plaatjes combineert tel ik dit niet mee als plagiaat.

    De jury moet zijn werk ook goed doen, anders zal ik naar een beter jurylid zoeken. Met goed bedoel ik niet dat je erg veel ervaring moet hebben, maar vooral dat je aanwezig bent als jurylid. Schrijf de uitslag en vergeet het niet! Het kan erg frustrerend zijn voor degene die meedoen!

    Je kan als je wint jezelf natuurlijk winnaar van deze wedstrijd noemen, maar naast de eer is er ook een kleine prijs aan verbonden: een maand lang reclame op mijn profiel voor jou creaties. De reclame wordt er meteen opgezet nadat de winnaar bekend is gemaakt.

    Toestemming:
    Beste Myrra,

    Hierbij geef ik je toestemming om met je fotobewerkwedstrijd te beginnen. Hopelijk ontstaan er mooie bewerkte foto's!

    Groetjes,
    Endress
    Wedstrijdmoderator


    STORY

    De beoordeling gaat voor de deadline van deze opdracht komen, sorry, ik heb het best druk. Het komt eraan!

    [ bericht aangepast op 3 nov 2015 - 8:03 ]


    obsessive rage

    De beoordelingen staan online in de story! DearDemy moet er nog wel twee beoordelen, maar mijn cijfer staat er al!


    obsessive rage

    Heb zojuist mijn beoordelingen naar Myrra gestuurd! Dus jullie cijfer zal compleet worden.

    DearDemy schreef:
    Heb zojuist mijn beoordelingen naar Myrra gestuurd! Dus jullie cijfer zal compleet worden.


    Indeed, alles staat er. Opdracht 2 komt eraan!


    obsessive rage

    Jammer dat ik dit topic nu pas zie, had graag meegedaan.
    Veel succes!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2015 - 13:15 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Jammer dat ik dit topic nu pas zie, had graag meegedaan.
    Veel succes!

    Naw zo jammer, want had inderdaad gehoopt dat je ook nog mee zou doen (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    DreamerN schreef:
    Jammer dat ik dit topic nu pas zie, had graag meegedaan.
    Veel succes!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Valkyries schreef:
    (...)
    Naw zo jammer, want had inderdaad gehoopt dat je ook nog mee zou doen (flower)


    Ik baal er idd echt wel van, als er dus nog een klein kiertje in de deur is waarbij ik mijn voet nog tussen kan steken hoor ik het graag. (;


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ik baal er idd echt wel van, als er dus nog een klein kiertje in de deur is waarbij ik mijn voet nog tussen kan steken hoor ik het graag. (;


    Wat mij betreft kan je gewoon mee doen, dan stuur ik de eerste opdracht, tenzij je het ook goed vind voor spek en bonen mee doet


    obsessive rage

    Ik doe graag volledig mee (: dan zal ik kijken of ik vanavond de eerste opdracht af kan hebben. .. Al heb ik geen idee of dat me lukt.

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 10:23 ]


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik doe graag volledig mee (: dan zal ik kijken of ik vanavond de eerste opdracht af kan hebben. .. Al heb ik geen idee of dat me lukt.


    Ik zal de opdracht sturen, of had je deze al in de story gelezen?


    obsessive rage

    Ik heb nog geen story voorbij zien komen (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik heb nog geen story voorbij zien komen (':


    Oeps, link vergeten! Zet deze even in de beschrijving xD

    EDIT: Het staat er!

    [ bericht aangepast op 15 aug 2015 - 12:32 ]


    obsessive rage

    Oké, ik heb de opdracht gelezen en ga aan de gang (Al ben ik ongeveer pas weer om 4 uur thuis xD) Voor wanneer moet ik hem inleveren? 12 uur 's nachts?


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Oké, ik heb de opdracht gelezen en ga aan de gang (Al ben ik ongeveer pas weer om 4 uur thuis xD) Voor wanneer moet ik hem inleveren? 12 uur 's nachts?


    Aangezien jij inspringt mag je de deadline van vorige keer gebruiken: Maandag.


    obsessive rage

    Oké, ik ben zo goed als klaar met mijn pirates DVD cover, moet er ook nog een korte beschrijving bij of zo bij het inleveren? Of moet je gewoon de afbeelding naar jullie beide opsturen?


    Credendo Vides