• Erieka heeft haar username veranderd en wel naar de meest schattige minion uit de film Minions; Bob. Ja, ik heb een 0 gepakt in plaats van een o, want die andere was bezet. Deze minion veroverde mijn hart in de film door zijn schattigheid en heldhaftigheid.

    I mean, look at him!




    Dus ja. Ik ben heel blij met mijn nieuwe username. Mijn speech is klaar *drops the mic*


    26 - 02 - '16

    Mediocre schreef:
    (...)

    No problem. (:
    Dat lijkt me echt geweldig. Is er al iets over bekend?


    Dit is de imdb-pagina. Vermoedelijk komt de film uit in 2017 (;


    26 - 02 - '16

    B0B schreef:

    Dit is de imdb-pagina. Vermoedelijk komt de film uit in 2017 (;


    Oh lord, dan ben ik nóg ouder. :')
    Maar eens een minion, altijd een minion.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mediocre schreef:
    (...)

    Oh lord, dan ben ik nóg ouder. :')
    Maar eens een minion, altijd een minion.


    Haha, ik ook hoor c;


    26 - 02 - '16

    Ik vind de minions een beetje irritant worden, dit komt vooral omdat je ze óveral ziet. Hetzelfde geldt voor Frozen, ik vond de film geweldig om te zien maar begon me er al snel aan te ergeren omdat je overal de characters zag. Maar ondanks dat, vind ik je username toch wel geweldig! :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Ik heb echt een bloedhekel aan minions. Maar wel creatief die 0 haha

    Eigenlijk heb ik echt nooit gesnapt waarom minions zo populair zijn en schattig gevonden worden :')
    Ik wist eerst niet eens dat jij het was, je veranderd zo snel weer van namen hehe. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nice!
    Ik wil nog altijd eens de film zien c: Maar ik heb eigenlijk nog geen enkele film met minions erin gezien :'D.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Dankjulliewel (bloos)

    @Lolicia; dat klopt, ik verander vaak, gheheh c;
    @TARDIS; ga dat maar snel doen, je krijgt er geen spijt van c;


    26 - 02 - '16