Rollentopic
(bedankt voor alle hulp (: )
[ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 0:05 ]
Mijn brein breint zoals het breint.
0
Rollentopic
(bedankt voor alle hulp (: )
[ bericht aangepast op 11 aug 2015 - 0:05 ]
0
I like it, maar het is misschien slim om een kleiner gebied dan New York "af te zetten" dan hou je de personages wat meer bij elkaar en dan loopt het minder snel vast (: verder vind ik het idee wel leuk, het hoeft niet perse super origineel te zijn, hoewel het misschien leuk is om er een kleine twist aan te geven. Ik zou wel mee willen doen! Even kijken of dat uit komt met alle RPGs/MSVs waar ik al aan mee doe c;
My fake plants died, because I did not pretend to water them.
0
mag ik een melding als het 'begint' en weerwolf zijn?
I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.
0
BIack schreef:
I like it, maar het is misschien slim om een kleiner gebied dan New York "af te zetten" dan hou je de personages wat meer bij elkaar en dan loopt het minder snel vast (: verder vind ik het idee wel leuk, het hoeft niet perse super origineel te zijn, hoewel het misschien leuk is om er een kleine twist aan te geven. Ik zou wel mee willen doen! Even kijken of dat uit komt met alle RPGs/MSVs waar ik al aan mee doe c;

0
Alvast bedankt!
I'm not a psychopath, Anderson. I'm a high-functioning sociopath. Do your research.
0
Ik had een aantal jaren terug een RPG 'Mainstreaming', misschien is dat iets voor je verhaallijn? Ik vind het leuk klinken, maar ik heb liever RPG's dan MSV'en, omdat ik me bij een RPG beter in kan leven. (:
everything, in time
0
Ik vind dat er nog een beetje te weinig info is om te bedenken of ik het wat vind, dus ik wacht af.
Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...
0
Meraki schreef:
Ik had een aantal jaren terug een RPG 'Mainstreaming', misschien is dat iets voor je verhaallijn? Ik vind het leuk klinken, maar ik heb liever RPG's dan MSV'en, omdat ik me bij een RPG beter in kan leven. (:
[ bericht aangepast op 10 aug 2015 - 1:11 ]
"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell
0
Update:
Dit zou het begintopic zijn.
Waarschuwing: Het lijkt heel veel, en dat is het ook, MAAR Je hoeft niet alles te onthouden, want:
+ Ik ben een pietje precies en ik denk veel te ver na. Je hebt dus heel veel eigenlijk niet nodig, het is gewoon extra informatie.
+ Je kan altijd terug gaan kijken, moest je een bepaalde situatie tegenkomen.
+ Het belangrijkste staat in het rood.
Eventuele opmerkingen mogen altijd.
Oh ja, het zou ook een beetje een 16+ MSV worden, omwille van de wreedheid etc.
Voor de titel dacht ik aan A Bloody Hell.
Bedankt voor jullie tips (: Ik heb de verhaallijn een beetje aangepast, maar het lijkt wel op het idee van Meraki (; Bedankt daarvoor. (moet ik je vermelden of niet?)
VAMPIRES
I bite. You bleed.
You may fight, but I must feed.
WEREWOLVES
The tiger and the lion may be powerful,
but the wolf does not perform in the circus.
HUNTERS
Good people are like candles:
They burn themselves up to give others light.
Rollentopic [url=]1[/url]
Praattopic [url=]1[/url]
Speeltopic [url=]1[/url]
[url=Rollenstory[/url]
Sorry.
0
Ik zou meedoen!
Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?
0
Ik vind het een super leuk idee en geweldig uitgewerkt helaas ben ik alleen niet zo van de MVS aangezien ik me dan niet zo goed kan inleven
. Toch veel succes!!
The Clock Is An Illusion And We Are All Trapped In It. Fye Onism Astrophe Alazia
0