• hallo luitjes!

    Ik ben bezig met een horror/ thriller/ weet ik veel hoe je dit genre precies noemt en ik vroeg me af of er geïnteresseerde zijn die dit verhaal willen lezen op Q.
    Ik ga niks vertellen maar ik laat jullie achter met de proloog. Waarschuwing: Het kan misselijkmakend zijn.

    Have fun reading!


    Het ergste Scenario

    Proloog

    Mijn handen trilde terwijl ik haar lichaam vastbond aan het bed. Ze had ons leven zo lang geterroriseerd. Al die keren dat ze mijn vader bedroog. Al die keren dat ze mijn vaders geld aan haarzelf en andere had besteed. Al die tijd was ik een toeschouwer terwijl ze elke keer weer mijn vader om haar vinger had gewikkeld. Haar tijd was gekomen. Met mijn tanden scheurde ik een stuk ducttape van de rol. In mijn ooghoeken keek ik toe hoe ze wakker werd uit haar verdoving die ik haar had toegediend.
    “Nikita? Wat doe je?” Ik plakte de ducttape over haar mond.
    “Je had rekening moeten houden met het feit dat ík altijd kon zien hoe je mijn vader vergiftigdde.”
    In mijn hoofd zag ik voor me hoe alles verkeerd kon lopen. Politie, teleurstelling van mijn vader en tenslotte de gevangenis. Ik pakte een hamer en draaide mezelf om naar Lola, de vrouw die het leven van mijn vader had verwoest. Opeens voelde ik een onbeschrijfelijk gevoel van macht door mijn lijf razen. Het gevoel bereikte mijn hart en een boost van adrenaline maakte mij verslaafd. Met mijn vingers ging ik over het lichaam van Lola.
    “Je zult boeten voor wat je hebt gedaan. Je zult het voelen totdat je mij smeekt voor verlossing.” Het krakend geluid van haar knieschijf liet mij verlangen naar meer.


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn mening weet je al.


    16 - 09 - '17

    Ja ik ben geïnteresseerd!! Ik vind het zo leuk dat er meer Horror/thriller verhalen op Q komen. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Ja ik ben geïnteresseerd!! Ik vind het zo leuk dat er meer Horror/thriller verhalen op Q komen. (:


    Thank you! Ik voel me vereerd :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Scribe schreef:
    Ja ik ben geïnteresseerd!! Ik vind het zo leuk dat er meer Horror/thriller verhalen op Q komen. (:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Link!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    LadyDi schreef:
    Link!


    De story is er denk ik nog niet, het is een idee.


    16 - 09 - '17

    LadyDi schreef:
    Link!


    Zodra de cover er is zal ik de story aanmaken. Tot dan zal ik schrijven :)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."