• The best of prophets of the future is the past.

          ~Lord George Byron


    'Ik ben zenuwachtig, omdat ik nu weer écht geconfronteerd ga worden met het bizarre feit dat ik me niet meer in 2015, maar in 2020 bevind. Marco is vijf jaar ouder geworden, de douches zijn luxer geworden en blijkbaar is de toekomstige ik, Maniëlle van Doorn, niet langer in leven.'

    Maniëlle piekert constant over de toekomst. Krijgt ze wel een een goede baan, zal ze ooit iemand vinden met wie ze wil trouwen en zal ze ooit haar droom, het uitgeven van een boek, waarmaken? Haar toekomst lijkt onzeker te zijn, tot ze op een avond in 2015 in slaap valt en de volgende ochtend in 2020 wakker wordt. Haar uitstapje naar de toekomst blijkt een waar avontuur te worden, zeker als ze ontdekt dat ze in 2020 niet langer in leven is...


    Ik ben op zoek naar een geschikte titel (en cover, zie dit topic) voor dit verhaal. Kunnen jullie me misschien helpen? Titels zijn niet mijn sterkste punt...


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Toekomstige dood.
    Ter herinnering van.
    Dromen zijn bedrog.
    2020, mijn jaar.
    Het jaar 2020.
    De dood in vijf jaar.
    2020, het droomgetal.

    Iets? Ben er slecht in, maar heb wat geprobeerd ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Toekomstige dood.
    Ter herinnering van.
    Dromen zijn bedrog.
    2020, mijn jaar.
    Het jaar 2020.
    De dood in vijf jaar.
    2020, het droomgetal.

    Iets? Ben er slecht in, maar heb wat geprobeerd ^^


    Dankjewel voor het meedenken! Er zit alleen niet echt iets tussen wat ik perfect bij mijn verhaal vind passen. Overigens had ik zelf helemaal niet gedacht om 2020 in de titel te doen, en op zich trekt dat me wel aan.


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Evt. simpel houden? "2020"
    of misschien 'wisseljaar', 'en toen werd ik wakker', 'Mijn vreemde avonturen in het jaar 2020', '(on)zekere toekomst', 'de 2020-ontdekking'.
    Idk ik speel ook maar wat met ideeën.

    Wil je me laten weten als je met dit verhaal begint?


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Ik zou gewoon voor simpel 2020 gaan. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Moet het in het Nederlands?

    Het leven en de dood
    Van het leven en de tijd
    Timeless
    Five years and a day
    After I die/Nadat ik dood ga


    The truth is out there.

    Trip to the future - Uitstapje naar de toekomst - I just skipped five years - Unexpected death - Future lies, does it?


    I wanna be a wizard!

    One night, Five years.


    Mhm?

    De toekomst nabij
    de dag dat ik stierf
    (het jaar dat ik stierf)
    wat gebeurde er in de toekomst (misschien een beetje lang)

    [ bericht aangepast op 18 aug 2015 - 20:14 ]


    Some infinities are bigger than other infinities

    (o)verleden toekomst

    overleden omdat ze dan gestorven is en dus geen toekomst meer heeft in feite
    verleden toekomst omdat ze uit het verleden komt en naar de toekomst gaat


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ghost of 2020


    Firm believer of all that is magic

    GusWaters schreef:
    (o)verleden toekomst
    overleden omdat ze dan gestorven is en dus geen toekomst meer heeft in feite
    verleden toekomst omdat ze uit het verleden komt en naar de toekomst gaat


    Oh dat is wel doordacht!


    ~ You know you’ve read a good book when you turn the last page and feel a little as if you have lost a friend. ~

    Toekomst zonder mij? Meeste dingen waar ik op kwam zijn blijkbaar al genoemd, haha.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…