• Hoi!

    Ik heb altijd zo het idee dat spinnen bij de herfst horen. Maar het is nu nog niet eens half augustus en ik zie ze overal!!! In onze tuin en bij/op de voordeuren waar ik post door de brievenbus moet gooien als postbode..

    Niet voor mensen die bang zijn voor spinnen:



    Vanochtend spotte we hier in de tuin een spinnenweb met een spin erin, midden op het grasveld. En ons grasveld is zo'n 8 meter breed. Hoe die spin dat voor elkaar heeft gekregen, weet ik niet.. maar hij hing daar in z'n web, midden op het grasveld, en dan zulke hele dunne draadjes naar beide kanten richting de struiken.

    Hebben jullie al veel spinnen gespot?

    Groetjes, Emma

    Aaah getver! Ja helaas al veel te veel. D:


    The truth is out there.

    Haha, ik heb nog geen een spin gezien. Het wemelt hier eerder van de vliegen, muggen en wespen :c


    26 - 02 - '16

    Te veel spinnen..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Te veel, helaas. Het valt me ook altijd op dat ze precies bij de voordeuren gaan zitten, als ik dan folders ga bezorgen zitten er altijd spinnen. :-(


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Chrysalism schreef:
    Het wemelt hier eerder van de vliegen, muggen en wespen :c


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    JA.

    Ik haat spinnen.

    Niet zozeer dat ik er bang voor ben, ik vind ze gewoon vies. Ik zat vanochtend aan m'n bureau en toen zat er opeens iets zwarts op mijn neus. Was er zo'n minispinnetje op m'n neus geland.

    Van de week ook al, toen lag ik in m'n bed, komt er een minispinnetje boven mijn gezicht naar beneden. Ieuw.

    Maar ik heb er vandaag dus al 3 of 4 gesignaleerd, 2 die op mijn gezicht afkwamen en een of twee bij de trap.

    Bah.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Het stikt hier van de spinnen, helaas. Ik ben namelijk echt als de de dood voor spinnen! Vraag me niet waarom x) Maar ik vind het echt verschrikkelijk.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Dat die spin zo'n groot web heeft gemaakt is echt knap. Maar ik heb wel eens gelezen dat spinnendraad heel sterk is, moet ook wel want de prooidieren vliegen in het web en dan heb je toch best wel een kracht voor nodig om ze te stoppen en op hun plek te houden.

    Bij mij thuis zitten er niet veel spinnen, behalve buiten een paar en een of twee op mijn fiets. Maar op vakantie leek het wel een spinnenplaag, dan zag ik er eerst een en langzaam aan werden het er steeds meer. Uiteindelijk heeft mijn vader er een stuk of zes of nog meer opgezogen met de stofzuiger, omdat ze het binnen wel gezellig vonden.


    Physics is awesome

    Ah! Dan zullen jullie wel weinig last hebben van andere insecten! (;

    Hier weinig spinnen gespot, maar ik wordt helemaal vervelend van de zilvervisjes -.-"


    Deep inside, I've never felt alive

    Heel veel spinnen hier ja, gelukkig ben ik er niet echt bang voor.


    i put the fun in funeral

    Backbiter schreef:
    Het stikt hier van de spinnen, helaas. Ik ben namelijk echt als de de dood voor spinnen! Vraag me niet waarom x) Maar ik vind het echt verschrikkelijk.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Scully schreef:
    Aaah getver! Ja helaas al veel te veel. D:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Brrr, ja ik heb er al te veel gespot. Ik heb van geen enkel insect last, maar spinnen...


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Spinnen zijn hele mooie dieren, en niet vies. Ze halen het meeste ongedierte weg uit je huis en tuin, en zorgen ervoor dat het voedselketen blijft rondgaan. Ik vind spinnen hele fascinerende dieren en hun spinnenwebben zijn erg mooi, vooral met douw.

    Ethan schreef:
    Ah! Dan zullen jullie wel weinig last hebben van andere insecten! (;

    Hier weinig spinnen gespot, maar ik wordt helemaal vervelend van de zilvervisjes -.-"


    Dat is waar, maar een mug die ik de hele vakantie heb gezien en dat terwijl er ramen en deuren hebben open gestaan. De spinnen deden het goed, vooral die buiten zaten want die waren groot en dik.

    Zijn dat niet die beestjes die zo snel kunnen rennen en die helemaal verpulveren zodra je ze aanraakt?


    Physics is awesome