• Een groep middelbare school vrienden huren de laatste zomervakantie een huisje in het Spaanse Mallorca. Dit is hun laatste zomer allemaal samen voor dat ze na de zomervakantie ieder hun eigen weg op gaan sommigen gaan naar de universiteit, hogeschool of op wereldreis. Er bloeien romances , en onmogelijke liefdes op,en hun band als vrienden versterkt des te meer of komen er juist ruzie's tussen de jongeren? Eén ding is zeker, hun band zal nooit meer hetzelfde zijn achter deze reis. Want hoe leer je iemand beter kennen dan er door op reis mee te gaan?


    Regels
    • Geen perfecte personages!
    • Een reservering blijft drie dagen staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    • Geen eendagsvliegen!
    • 16+ mag maar hou het een beetje netjes.
    • No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    • OOC tussen haakjes of in het praattopic


    Faceclaims:


    ~ Anya Summers
    ~Ashley Benson

    ~ Dylan O'brien
    - Shawn Mendes

    Mededeling:

    Heey Dames en (heren als die er zijn),

    Ik ga op vakantie op de 19de augustus tot 3 september en ik weet niet of ik wifi heb in het hotel. Dus of ik reageer tijdens de vakantie dan heb ik wifi of ik reageer op 3 september want dan had ik tijdens de vakantie geen wifi haha. XD

    Maargoed veel plezier nog met de Rpg en ik spreek jullie weer later!! :)

    Groetjes XDarkwingsX


    One Who Travels A Higher Path.

    XDarkWingsX schreef:
    Mededeling:

    Heey Dames en (heren als die er zijn),

    Ik ga op vakantie op de 19de augustus tot 3 september en ik weet niet of ik wifi heb in het hotel. Dus of ik reageer tijdens de vakantie dan heb ik wifi of ik reageer op 3 september want dan had ik tijdens de vakantie geen wifi haha. XD

    Maargoed veel plezier nog met de Rpg en ik spreek jullie weer later!! :)

    Groetjes XDarkwingsX


    Fijn vakantie gewenst. Hopelijk heb je WIFI ! Zo niet dan tot 4 september. Maak veel plezier !


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Molla schreef:
    (...)

    Fijn vakantie gewenst. Hopelijk heb je WIFI ! Zo niet dan tot 4 september. Maak veel plezier !


    Aaahw dankje wel Molla!!! :)


    One Who Travels A Higher Path.

    Veel plezier! De rpg komt eraan! Sorry dat het zo,laat is, maar met mijn vakantie had ik niet veel tijd

    Komen de jongeren samen aan? Dat ze met z'n allen in het vliegtuig of de bus of wathever zijn gegaan? Or just alone?

    En is er iemand nog in voor een vriendschappelijke/vijandschappelijke relatie met Ayla?


    She was always looking for more..

    Ze komen samen toe en hebben samen op het vliegtuig en bus gezeten.

    En ik heb mijn 2 rollen?

    MeganKM schreef:
    En ik heb mijn 2 rollen?


    Ik denk dat Ayla Jayden niet echt goed kent, maar hem wel een interessant persoon vindt. Dat ze een soort kenissen zijn of zo?
    En Ayla en Tess kunnen denk ik wel erg goede vriendinnen zijn?
    Wat vindt jij?


    She was always looking for more..

    Voor mij is dat helemaal goed!

    MeganKM schreef:
    Veel plezier! De rpg komt eraan! Sorry dat het zo,laat is, maar met mijn vakantie had ik niet veel tijd

    Stuur me Alsjeblief even een Pb als de RPG begint ik heb het de komende weken nog best druk met werken dus dan kan ik er reken mee houden.
    Maak niks iedereen heeft in vakantie meestal veel te doen en weinig tijd daar door.
    Ik vind het leuk dat de Rpg als snel begint dan kan ik weer lekker schrijven. (:


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Hij is gestart :)

    Haha oke !


    We are like Glass. We Break and eventually we shatter.

    Tingo schreef:
    Komen de jongeren samen aan? Dat ze met z'n allen in het vliegtuig of de bus of wathever zijn gegaan? Or just alone?

    En is er iemand nog in voor een vriendschappelijke/vijandschappelijke relatie met Ayla?


    Ayla en Giana kunnen bevriend zijn. Hoe goed of hoe gek hun vriendschap is mag jij bepalen!

    Burritos schreef:
    (...)

    Ayla en Giana kunnen bevriend zijn. Hoe goed of hoe gek hun vriendschap is mag jij bepalen!


    Erg goede vriendinnen?
    Mij lijkt het trouwens ook wel leuk als Ayla, Giana en Tess een soort vriendengroepje vormen, en dat ze alle drie erg close zijn, maar ik weet niet wat jullie daarvan vinden?


    She was always looking for more..

    Voor mij is dat goed!