• Hallo!

    Gisteren ben ik lid geworden van Quizlet omdat het me gewoon erg leuk leek!
    Maar hier komt mijn big problem: ik kon maar geen leuke gebruikersnaam bedenken, dus ik ging maar voor de gemakkelijkste weg:
    Ik heet Debora en ik vind Debbie wel een grappige bijnaam en mijn naam betekend vlijtige honingbij, dus zo kwam ik uit op Debbiexbijtje.
    Zelf vind ik dat een wat kinderachtige en suffe naam, maar ik kan niks beters bedenken..
    Een fantasy-naam of een naam met een Engels accent lijkt me ook wel leuk.

    Heeft iemand ideeën? :)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 11:04 ]


    'Do it for the vine!'

    Vaak kijk je later lachend terug op je eerste usernames. Helemaal niets mis mee!


    Pretty is just a pretty word.

    Oh, fetus usernames... Marcel!lover. Goede tijden...

    Anyway, ik vind hem wel leuk hoor (:


    wat was dit ookalweer

    Endress schreef:
    Vaak kijk je later lachend terug op je eerste usernames. Helemaal niets mis mee!


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Mijn eerste usernames zijn ook echt flut, haha. En ben je fan van bepaalde dingen? Dan kan je misschien kijken of daar nog iets is wat niet bezet is? Of misschien één van je favo engelse woorden? En dan stilhouden tot je het aan kan passen c;


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vind dit best een leuke username! Mijn eerste usernames waren ook echt een ramp. Maar het kan alleen beter vanaf hier. En wat ik ook leuk vind is het woordenboek openslaan en eens kijken naar aparte woorden met een leuke beteknis die bij jou past. (:


    The truth is out there.

    Ik had dik geluk met mijn eerste username. :Y)

    Maar misschien vindt je hier of hier een woord met een mooie betekenis? Of anders iets fandomsgerelateerd? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Starlord schreef:
    Mijn eerste usernames zijn ook echt flut, haha. En ben je fan van bepaalde dingen? Dan kan je misschien kijken of daar nog iets is wat niet bezet is? Of misschien één van je favo engelse woorden? En dan stilhouden tot je het aan kan passen c;


    Don't walk. Run, you sheep, run.