• After all this time





    2030. Jaren zijn voorbij gegaan en ondertussen zijn alle kinderen van de Next Generation al van school af: De één al wat langer dan de ander, maar allen hebben werk gevonden. De één bij het ministerie, de ander als professor en de andere nog wat anders.
    Na al deze jaren duiken er echter geruchten op over groeperingen die zichzelf vergelijken met de Dooddoeners, maar schuilgaan onder de naam “Peacemakers” — hun idee van vrede, dan. Iedereen zal moeten samenwerken om ervoor te zorgen dat deze groeperingen niet uitbreiden en zo wel: Om het tegen te houden dat ze een nieuwe oorlog zouden winnen.
    After all this time of peace, war is coming again. Be careful.


    Invullijstje

    • Naam
    • Leeftijd
    • Geslacht
    • Beroep
    • Innerlijk
    • Uiterlijk
    • Geschiedenis
    • Relaties
    • Extra


    Topics
    • Rollentopics:
    • Speeltopics:
    • Rommeltopics:


    Personages
    [Deze personages zijn per beroep gesorteerd. Dat een beroep er niet bij staat, betekent niet dat je het niet kunt gebruiken voor je personage.
    Sowieso komen er nog beroepen bij, dit zijn degene die direct in mijn hoofd opspringen.]

    • Nog niet bepaald:
          • [R] Dominique Weasley • GreenIeaf
          • [R] Personage • EthereaI
    • Schouwers:
          • [R] Rose Weasley • WeasIey
          • [R] Scorpius Malfoy • Towns
          • [R] Personage • Baelor
    • Professoren:
    • Helers:
          • [R] Victoire Weasley • Baelor
          • [R] Teddy Lupin • WeasIey
    • Ambtenaars op het ministerie:
    • Zwerkbalspelers:
          • [R] James Potter • Towns


    Extra
    [Hier staat voorlopig nog niets, maar hier komen ook de tijdssprongen te staan.]



    Regels
    • Reserveringen blijven vijf dagen staan. [120 uur]
    • Enkel GreenIeaf en Baelor maken nieuwe topics aan.
    • Er is een maximum van drie personages, waarvan op z’n minst één zelfverzonnen.
    • Houd de jongens en meisjes wat gelijk – er kan een stop op gezet worden!
    • Enkel personages van de Next Generation en zelfverzonnen personages zijn toegestaan: Geen originele boekpersonages!
    • Geen Mary Sue’s of Gary Stu’s
    • Houd het realistisch, alsjeblieft! Niet iedereen kan schouwer zijn. Daarbij kan ook niet iedereen goed zijn in alles.
    • Probeer zo veel mogelijk de Nederlandse benamingen te gebruiken. [Griffoendor i.p.v. Gryffindor]
    • Ga niet als een sneltrein: Wij geven aan wanneer we skippen.
    • Niet godmodden tenzij toestemming van de eigenaar van het personage. [Iemand een mep geven is niet godmodden, ter verduidelijking. Zeggen dat hij of zij zeer heeft wel.]
    • Als je een maand niet reageert, vervalt je rol. Ik probeer ertussenin zoveel mogelijk te waarschuwen om te posten.
    • De regels van Quizlet gelden hier ook ten aller tijde. Dit betekent dus ook dat er geen gebruik gemaakt wordt van faceclaims (waarmee bedoeld wordt dat je niet mag zeggen "ik fc *naam*", maar dat je het, eenmaal je je rol aan het invullen bent, je het wel mag invullen. De eerste die een bepaald persoon gebruikt, krijgt hem.)
    • De personages zijn jongvolwassen, dus geen veertigers of eind de dertig, graag.
    • Weest actief! Niet actief zijn is niet leuk voor ons en niet leuk voor andere deelnemers, dus denk goed na voor je je inschrijft!

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 19:53 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mag ik Scorpius als Schouwer en James als Quidditch speler?

    [ bericht aangepast op 4 aug 2015 - 23:03 ]


    -

    Zet ik er ook morgen bij, evenals mijn eigen al dan niet zelfverzonnen - moet ik nog even bezien - schouwer personage.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Twijfels.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bostick schreef:
    Twijfels.


    Waarom twijfel je als ik vragen mag?


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    GreenIeaf schreef:
    (...)

    Waarom twijfel je als ik vragen mag?


    De 300 woorden. Ik haalde dit altijd heel makkelijk, maar nu kom ik tegenwoordig nog maar nét aan 200 woorden :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ben op visite bij mijn grootouders nu, dus ik kan niet direct alles aanpassen. Daarbij zal ik het nog even met Sterre hebben over die 300 woorden. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik heb geloof ik alles aangepast - vertel het als ik fout zit met personages of een fout heb gemaakt in de lijst met personages!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    (verwijderd omdat serieuze mensen anders m'n account hier zouden kunnen vinden lol)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2022 - 19:28 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    "Vominiqe"


    take me back to the basics and the simple life

    EthereaI schreef:
    "Vominiqe"


    Hehe, die zag ik ook al :')


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Damn. Er is absoluut iets fout met die codes.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    EthereaI schreef:
    "Vominiqe"


    Ik zag het al, maar ik zit op de computer van mijn grootouders en ik kan er niet zo goed mee werken, dus ik probeer het aan te passen, maar ik weet niet of het nog gaat lukken. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Baelor schreef:
    (...)

    Ik zag het al, maar ik zit op de computer van mijn grootouders en ik kan er niet zo goed mee werken, dus ik probeer het aan te passen, maar ik weet niet of het nog gaat lukken. ^^


    Haha


    take me back to the basics and the simple life

    Faaaaaak - nou heb ik de post in plaats van het topic gemeld om de titel aan te passen naar [250] ipv [300], sorry. Nu hopen dat dat geen probleem is. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kom, kom niet zo schelden he Leah (N)
    Sorreh, just kiddin'

    [ bericht aangepast op 5 aug 2015 - 20:48 ]


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels