• Nou, zoals het forum al suggereert zoek ik natuurlijk een titel. Ik heb al een tijdje zitten nadenken, maar hoewel ik voor het verhaal veel ideeën heb blijft mijn hoofd op titel gebied leeg.

    Dus, kan iemand mij helpen?

    Als Ella's vriend het plotsklaps met haar uitmaakt weet ze niet wat ze moet doen. Ze is al sinds haar dertiende niet meer single geweest en wil dat ook helemaal niet zijn. Ze doet er dan ook alles aan om zo snel mogelijk een nieuwe vriend te krijgen.
    Dan ontmoet ze op Omegle de negentienjarige Jacob. Na een leuk gesprek besluit Ella dat het geen kwaad kan om hem als Facebook vriend toe te voegen. Na nog een paar gesprekken weet ze het zeker: Jacob is het perfecte vriendjes materiaal: Charmant, grappig, veel vrienden, en ontzettend knap... maar schijn bedriegt.
    Wie is de echte Jacob? Is hij echt het soort jongen als Ella denkt dat hij is? Valt hij te vertrouwen?


    Alvast bedankt!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Wil je een Engelse of Nederlandse titel?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Wil je een Engelse of Nederlandse titel?


    Het liefst Nederlands


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Katvis (cat).

    Nah geen idee. Titels zijn niet mijn ding. :') Maar wil je me waarschuwen als je begint? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Katvis (cat).

    Nah geen idee. Titels zijn niet mijn ding. :') Maar wil je me waarschuwen als je begint? ^^


    zal ik doen!


    I'm so scared of being alone, yet I constantly push people away and never let anyone in.

    Omegle romantiek
    Internetliefde
    FB vs RL
    Schijn bedriegt


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt