• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 19:18 ]

    Panty's met printjes wat hierboven is genoemd, zou ik niet doen als je er volwassener uit wilt zien. Ik vind panty's met printjes juist voor de wat jongere.. generatie :') Net zoals kniekousen, wel cute en leuk enzo, maar dan zie je er meestal wel wat jonger uit.


    I live for the applause, you will die for it.

    Scully schreef:
    (...)

    Denk aan jeans in meerdere kleuren. Een zwarte broek is een must. Denk ook aan verschillende vormen, skinny, chino. En kwalitatief goede blousjes in verschillende kleuren en modellen. Zwarte laarsjes en ook bruine laarsjes. Zo kun je endless combineren.

    En wat er bij kan: Denk aan felle kleuren of een printje. Drie main kleuren in je outfit. Of juist één popping color. Wat dacht je van zwarte broek en laarsjes maar dan voor een pop of colour een rode blouse of zoiets. Ik noem nu alleen wat dingen op.

    Hm hier kan ik wel wat mee. Danku!

    Blurrierface schreef:
    een zwart shirt met een print of iets, hoe gedurfd ook, is niet per se alternatief lol

    Anyways, met die stijl blijf je inderdaad jong. Idk, ik kleed me volgens veel best alternatief, maar zelf heb ik meer het idee dat ik dingen pak waar ik me comfortabel in voel, en ik wordt vaak 19 geschat met 16 jaar? Ik weet niet echt wat mijn stijl is dus daarin kan ik je niet helpen, sorry. Wel kan ik je zeggen: stop nu wel met rokjes en jurkjes kopen want als je ze niet draagt zit je ermee. Also vind ik panty's met printjes niet per se volwassen? Juist niet? Maar dag is mijn mening haha ^^ ik zou gewoon lekker blijven dragen wat jij wil, dat schatten komt vanzelf ^^

    Dan heb ik het in mijn beginpost iets verkeerd verwoord, ik draag namelijk niet enkel shirts maar ook hele aparte dingen en korsetten. Hoewel ik "vroeger" extremer was haha.

    Nouja het is dat ik die foto als voorbeeld nam. Wil natuurlijk niet zeggen dat ik nu alleen nog maar rokjes draag met bedrukte shirts. Van die shirts wil ik juist wel een beetje af. :'D

    En ja ik ben alleen een beetje klaar met mijn stijl. That's the problem. Ik loop al vrij lang met het idee om eindelijk eens wat te vernieuwen. ^^
    Het gaat niet enkel om het schatten.

    Theon schreef:
    Panty's met printjes wat hierboven is genoemd, zou ik niet doen als je er volwassener uit wilt zien. Ik vind panty's met printjes juist voor de wat jongere.. generatie :') Net zoals kniekousen, wel cute en leuk enzo, maar dan zie je er meestal wel wat jonger uit.

    Hm okey. De meningen erover verschillen dus haha. Achja ik zie wel wat ik ermee doe. ^^

    Bedoel je een beetje ''Pastelgoth''-achtig



    /

    Niet op hun haar letten XD

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 10:18 ]

    LaughingJack schreef:
    Bedoel je een beetje ''Pastelgoth''-achtig



    /

    Niet op hun haar letten XD

    Hm hoe leuk ik het ook vind, ik wil juist een beetje van dat alternatieve afstappen. Met het voorbeeld wat ik lietzien bedoelde ik voornamelijk dat het iets vrouwelijker wou opzoeken en misschien dan nog af en toe 1 van mijn bedrukte shirts haha ^^'