Avandra schreef:
Met de stijl van op je foto zal je sowieso een beetje jong blijven lijken. Ik vind wel dat je er meteen een stuk ouder uitziet als je gewoon hakken aan hebt. Als ik gewoon een spijkerbroek draag met een hemdje op en daaronder mijn hakken draag ipv mijn gympen ik er een stuk ouder uitzie.
Het is wel nogal moeilijk om te zeggen wat precies combineerbaar is als je niet echt ziet welke shirtjes en rokjes je precies gekocht hebt.
Ik weet trouwens niet of ik wel de juiste persoon ben om je tips te geven, want de helft van de keer vragen ze nog steeds of ik 18 ben als ik een kraslotje ga kopen.
Ja, dat zal vast wel... maar het is sowieso al beter dan wat ik nu draag. Aangezien dat echt te simpel is en haast mannelijk.
Ik weet niet of hakken wel echt een optie voor mij zijn, ik heb dan wel één paar "hakken" van misschien 6 centimeter, maar verder zou ik me er niet echt aan wagen. En dat komt vooral omdat ik mezelf al lang genoeg vind. Ik zit tegen de 1.80 aan en kom vaak al boven mensen uit.
Ik zou er straks wel een foto van kunnen maken, maar in feite zijn het niet hele bijzondere kledingstukken: ze zijn vrij basic.
Haha nou dat ken ik. Maar het kan ook aan je uiterlijk liggen - niet zo zeer aan je kleding. Want veel mensen schatten mij ook nog jonger dan dat ik ben. Ookal draag ik eens een keer wat "stoerdere" kleding.