• Hoi jongens,
    Ik zit met een vraag.
    Gisteren heb ik mijn haar 'geverfd' met een kleurspoeling, waardoor de verf er weer uit zou moeten gaan binnen 28 wasbeurten. Helaas zie je niet veel verschil en dat wilde ik wel graag. Ik heb nu dus toch een permanente verf gekocht ( beide zijn ze van loreal paris). Nu vroeg ik me af hoe lang ik moet wachten voordat ik deze verf in mijn haar kan doen.
    Ik weet namelijk dat wanneer je je haar met permanente verf verft, je wel een tijdje moet wachten. Maar aangezien het de eerste keer geen permanente verf was, hoopte ik dat ik minder lang zou hoeven wachten.
    Alvast bedankt voor jullie hulp!!

    xx


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat kan meteen wel weer volgens mij hoor. Ik heb ook een keer mijn haar twee keer geverfd achter elkaar met permanent.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als ik jou was had ik sowieso professionele permanente haarverf genomen. Dat is on the long run goedkoper en vele malen beter voor je haar en je kleur. Ga je het ongeveer dezelfde kleur doen? Volgens mij kan je beter even wachten tot de spoeling wat vervaagt. Maar in principe zal het alleen maar uitmaken voor de gezondheid van je haar. Merk je dat je haar al best droog en pluizig is, wacht dan even en verzorg je haar extra goed. Maar ik ben niet thuis in kleurspoeling, dus ik denk dat een andere Quizletter beter advies kan geven. (:
    Succes!


    The truth is out there.

    Bedankt !


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Dat kan meteen wel weer volgens mij hoor. Ik heb ook een keer mijn haar twee keer geverfd achter elkaar met permanent.

    Ik ga er vanuit dat het geen blekende haarverf is (lichter dan je eigen kleur) dus dan kan dat meteen! Daarna gewoon je haar goed verzorgen, en dan is er niks aan de hand.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Volgens mij kan dat meteen..

    Maar nou ben ik ook niet echt een goed voorbeeld. Ik heb het een paar maanden terug 3x gebleekt en 1x donker geverfd binnen 24 uur. Alleen maar omdat het niet naar mijn zin was.


    Stop holding me under and let me breathe.