Backbiter schreef:
De badkamer is eigenlijk best een chille plek x) Vooral het slot op de deur is inderdaad een grote plus.
Inderdaad! Jij begrijpt me. Ik vlucht ook altijd de badkamer in als de schoonmaakster, glazenwasser of tuinman er zijn haha. Anders gaan ze tegen me praten. :') Ik houd niet van mensen. :'D
Inderdaad! Jij begrijpt me. Ik vlucht ook altijd de badkamer in als de schoonmaakster, glazenwasser of tuinman er zijn haha. Anders gaan ze tegen me praten. :') Ik houd niet van mensen. :'D
Kan ik helemaal begrijpen!
In mn vorige huis hadden we ook vloer- en muurverwarming. Nouu, dat was pas feest! Niemand die je stoort en in de winter lekker warm
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."
Kun je op de heenweg ook even m'n ma aanspreken op het feit dat ze het altijd warm heeft? Het is behoorlijk irritant namelijk, vooral als ze het raam bij mijn kamer open zet. Dan komen er muggen binnen en ik haat muggen.
"At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."
Kun je op de heenweg ook even m'n ma aanspreken op het feit dat ze het altijd warm heeft? Het is behoorlijk irritant namelijk, vooral als ze het raam bij mijn kamer open zet. Dan komen er muggen binnen en ik haat muggen.
Ik zal het zeggen
Sorry, ik rol nogal traag
"A good book is always good, no matter how many times you've read it."