Sneeuwkit schreef:
@Canoodle ggeld die regel van de 100 ml ook bij tandenpasta?
@Liopleurodon Normaal gezien gingen we dat een paar dagen voor vertrek kopen.
@AwsomeAsFuck Ik heb wel een leuke film staan op m'n iPad (Home alone 1 xp) en ik kan wel een boek meenemen (ik lees niet echt tijdschriften en m'n ma koopt de story toch nooit meer)
@Furosia echt?
@Lupton oh... Dat zal ik dan ook doen!
@Starlord, jammer geniet heb ik geen camera, ik neem bijna altijd foto's met m'n iPad, ik heb wel de oude psp van m'n zus, en ze had er Pokemon op maar ik kreeg twee spelletjes die ik dus totaal niet snap...
Ja. Dat geld daar ook bij, maar in de drogist ofzo kun je kleine tubes krijgen. En anders kun je dat nog op vakantie kopen, indien nodig. Dus tandpasta zou ik niet meenemen in je handbagage omdat je dat ook op vakantie kunt kopen, maar je tandenborstel best wel. Tenzij dat je die ook op vakantie wilt kopen. Ik zie niet in waarom je je tanden zou willen poetsen naar drie uur vliegen, maar iedereen het zijne.
Verder zou ik ook vooral iets meenemen wat je op het vliegveld kunt doen, omdat je daar ook langer moet wachten. Misschien een spelletje om met iemand te doen, zoals kaarten?
You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt