• Hallo!
    Ik zie wel eens gastenboekberichten voorbij komen die eigenlijk niet door de beugel kunnen en ze kunnen niet gemeld worden. Daarom deze suggestie: zou er een mogelijkheid ingesteld kunnen worden om gastenboekberichten te kunnen melden?

    Don't shoot me als deze suggestie er al geweest is ;x


    26 - 02 - '16

    Painkiller schreef:
    Nu kan je gewoon het profiel melden, toch? (:

    Dat kun je inderdaad het beste doen, ja. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Ethan schreef:
    (...)
    Dat kun je inderdaad het beste doen, ja. ^^


    Of screenshots nemen en deze naar een mod sturen, aangezien gb'tjes snel te verwijderen zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Of screenshots nemen en deze naar een mod sturen, aangezien gb'tjes snel te verwijderen zijn.


    Het zou handig zijn als je gastenboekberichten kon melden en dat gemelde berichten niet verwijderd of aangepast konden worden. Of dat ze worden opgeslagen bij de mods of zo.


    What would Emma do?

    Lashyton schreef:
    Voor.


    Life is a beautiful struggle

    StephenFry schreef:
    (...)

    Het zou handig zijn als je gastenboekberichten kon melden en dat gemelde berichten niet verwijderd of aangepast konden worden. Of dat ze worden opgeslagen bij de mods of zo.


    Voor :') Screenshots kunnen ook altijd.
    Maar alsnog, heb je bij topicberichten ook dan. Kan je makkelijk veranderen :/


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Painkiller schreef:
    (...)

    Voor :') Screenshots kunnen ook altijd.
    Maar alsnog, heb je bij topicberichten ook dan. Kan je makkelijk veranderen :/


    Maar moderatoren en ik neem aan bemiddelaars ook kunnen de oude versie van de post ook zien volgens mij.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    Maar moderatoren en ik neem aan bemiddelaars ook kunnen de oude versie van de post ook zien volgens mij.


    En verwijderde gb berichten bekijken. (cat)


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    En verwijderde gb berichten bekijken. (cat)


    kijk eens aan haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Eeeeecht? O.O
    Mooi zo dan.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oeh, dat is dan wel handig :'D


    What would Emma do?