• Hallo!
    Ik zie wel eens gastenboekberichten voorbij komen die eigenlijk niet door de beugel kunnen en ze kunnen niet gemeld worden. Daarom deze suggestie: zou er een mogelijkheid ingesteld kunnen worden om gastenboekberichten te kunnen melden?

    Don't shoot me als deze suggestie er al geweest is ;x


    26 - 02 - '16

    Voor.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vind ik een goed idee :)


    What would Emma do?

    Graag.


    Because I love him, do I need another reason?

    Maar dat kan toch al, of niet?


    Ex astris, sciencia

    Laten we alle regels overtreden door ongepaste gastenboekberichtjes te sturen want je kunt ze toch niet melden (cat)
    Nee jk, ik ben voor. c;

    [ bericht aangepast op 19 juli 2015 - 22:53 ]

    Mulford schreef:
    Maar dat kan toch al, of niet?


    De berichten die naar jezelf zijn gestuurd geloof ik wel, maar de berichten die anderen naar anderen sturen niet.


    26 - 02 - '16

    Clicker schreef:
    Laten we alle regels overtreden door ongepaste gastenboekberichtjes te sturen want je kunt ze toch niet melden(cat)
    Nee jk, ik ben voor. c;


    “A queen will always turn pain into power.”

    Sowieso voor.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik weet over welke gb-berichtjes je het hebt. Vond het ook raar dat er geen knopje er voor is, dus ik ben voor.


    Ik wil een tuin vol egels

    Kishimoto schreef:
    Sowieso voor.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Voor. De enige oplossing die ik nu zou weten is gewoon het profiel van de user die ze verstuurt melden en de reden erbij uitleggen, maar het melden van directe berichten zou volgens mij veel sneller en duidelijker zijn. Ook voor de moderators die de melding behandelen lijkt mij zo.


    Happy Birthday my Potter!

    I agree. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We weten ervan en ik weet haast wel zeker dat t op de to do list voor Rutger staat. Er zijn nog enkele plekken waar meldknoppen missen.

    Krull schreef:
    We weten ervan en ik weet haast wel zeker dat t op de to do list voor Rutger staat. Er zijn nog enkele plekken waar meldknoppen missen.


    Thank you (:


    26 - 02 - '16

    Nu kan je gewoon het profiel melden, toch? (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys