• Hebben jullie dat soms ook? Je bekijkt bijvoorbeeld topics die je in het begin van je "leven op Quizlet" plaatste en denkt: heb ik dat echt aangemaakt?

Ik merk echt op dat ik vroeger vreemde quizzen maakte en vreemde topics opende, soms echt te onnozel voor woorden! Soms zijn die topics dan tegen de regels zoals bijvoorbeeld deze. Dan denk ik echt: hoe verschrikkelijk dom kon ik toen zijn? :') .
    Soms waren ze echt zó onnozel, neem nu deze :') . En zo zijn er vele voorbeelden waarin je ziet hoe kinderachtig ik wel niet deed! En ik schreef met vreselijk veel spellingsfouten en soms echt teveel smileys waardoor het irritant werd.
    En nu schaam ik me er echt voor en wenste ik dat ik dat allemaal niet gedaan had, haha...

Hebben jullie dat ook als je terugkijkt naar je vroegere ik op Quizlet? Of deden jullie vanaf het begin al redelijk normaal?

I wanna be a wizard!

Meride schreef:
    Ik zit nog maar een jaartje op quizlet
    Maar ik durf niet echt meer topics aan te maken dus zelf maken
    Omdat ik het dan echt helemaal verpest en steeds haat reacties krijg en waarom doe je dit topic weer enzo.
    Het enige topic dat me dus wel is gelukt was die van "ik zoek een jas"

Negeren. Echt waar, iedereen is begonnen met idiote topics. Als je gewoon blijft doen wat je leuk vindt, dan gaan de mensen je vanzelf wel appreciëren. (:

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Mijn eerste topic was dat ik een verhaal niet kon vinden meer tussen mijn abo's (':
    Eigenlijk qua topics is er weinig veranderd hoe ik reageer op dingen. Alleen gebruik ik nu denk ik iets minder smileys dan eerst.
    Alhoewel..

Qua schrijfstijl ben ik wel echt veranderd met de jaren, echt grappig.

Het kistje ‘Rennen, Lyhra, rennen!’ Ik hoor nog steeds Oliver stem in mijn hoofd. Ik ren zo hard als ik kan. Mijn voeten doen zeer en ik heb overal blaren, maar het kan me niets schelen. Ik moet hier weg. Ik kijk even achterom. Achter me lopen nog steeds die ene donkere man. Hij is helemaal gekleed in zwarte kleding en zijn gezicht is niet te zien door de capuchon die hij opheeft. ‘Lyhra, kom hier! Je kunt toch niet aan me ontkomen, roept hij naar me. ‘Dacht het niet! Ik geef me niet zomaar over!’

Dit is een stukje van volgens mij mijn eerste verhaal, in ieder geval degene die ik op de computer heb staan. En ik zie nu al de eerste fout meteen, "lopen", terwijl het maar één man is. En de dialogen werkten ook niet echt lekker geloof ik. Hihi (':

It's never gonna happen, Guys.

Ik heb nooit zoveel topics geopend, dus dat valt nog wel mee, maar de reacties... :W

Caution first, always.

Ik kan me er niet veel meer van herinneren. De meeste topics die ik maakte waren wel serieus, geloof ik.

26 - 02 - '16

Naoko schreef:
    Ik daag iedereen hier uit zijn oudste Quizlet-hoofdstuk hier te placeren. :Y)

De Zweinsteinexpres was bijna niet meer te zien ten opzichte van het perron waar alleen nog Harry en Ginny samen met Lily en Hermelien en Ron samen met Hugo stonden.
    Ze vingen nog een laatste glimp van de zweinsteinexpres op en toen verdween hij achter een paar struiken.
    Omdat ze nog alleen op het Perron stonden begon hermelien te vertellen tegen Ginny:
    'Weet je, ik heb een week geleden een boek geschreven over tovenarij voor zesdejaars! Het heet HERMELIENS TOVENARIJ! Leuk he! Moet je anders ook een exemplaar hebben?'
    Giny keek toen even achterom naar Harry en fronste haar wenkbrauwen en keek toen terug naar Hermelien en zei: 'Ja graag!'
    'Ik heb er nog wel geen bij maar je krijgt nog wel eens!'
    Ron en Harry waren ook met een gesprek bezig toen Hugo en Lily aan kwamen schuifelen van Ginny en Hermeliens hun kant.
    'Hey, Lily! Doet mijn zus niet vervelend?', vroeg Ron.
    'Nee hoor!', zei Lily raar kijkend naar Ron maar Harry grijnsde.
    Maar ma wel, ze zit heel de tijd te zagen over haar boek!', zei Hugo tegen zijn vader.
    'Ja, zo kennen we ze!', zei ron glimlachend.
    Harry die ook lachte keek opeens achterom naar de plaats waar de zweinsteinexpres was verdwenen en zag daar iets op de grond liggen...

Dit is mijn eerste denk ik. Echt veel spellingfouten en niet zó prettig om te lezen, maar het is ook heel kort!
    En wat voor inspiratie had ik toen toch haha! "Hermeliens tovenarij" :')

[ bericht aangepast op 20 juli 2015 - 13:59 ]

I wanna be a wizard!

z o v e e l s c h a a m t e.

Mijn oude topics zijn echt heel erg. Zo maakte ik bijvoorbeeld zes topics over dezelfde avond maar dan een ander verhaal. Echt heel erg.

Mijn eerste echt hoofdstuk heb ik verwijderd maar mijn oudste hoofdstuk nog op Q is deze:

Ik keek uit het raam. In Quizlet was het nu rustig. Maar voor hoelang? Binnenkort kwamen de mods terug. Dat wist ik zeker.
    'Waar denk je aan?' vroeg Charissa aan mij.
    'Het is al een maand lang rustig. Dat kan toch bijna niet?' Ik keek haar vragend aan.
    'Ik weet wat je bedoelt,' zei ze zacht. Ze kwam naast me zitten en staarde ook een minuut lang uit het raam.
    'Ik denk steeds dat de rust weer over kan zijn,' knikte ik.
    'Ja ik ook,' zei Charissa.
    Opeens sloeg de deur open. Cynthia stond in de deur opening.
    'Ze zijn terug,' zei ze en ze stapte de kamer in gevolgd door Emilie.
    'Wie de mods?' vroeg Charissa.
    'Ja!' riep Emilie.
    'Hoe?' vroeg ik.
    'Ze zijn gezien in het dorp. Ze hebben een topic gesloten,' zei Cynthia.
    'Dit meen je niet,' zei Charissa hoopvol.
    'Jawel,' zei Cynthia. Ze staarde naar de vloer.
    'Dit is waanzin!' riep ik uit. 'We moeten toch iets kunnen doen!'
    'Dat kunnen we niet, Sarita!' zei Emilie. 'Hun zijn de baas.'
    'We moeten iets kunnen doen,' zei ik vast beraden.
    'Nu nog niet,' zei Cynthia. 'Maar misschien over een paar weken wel en met meer mensen.'
    'Meer mensen lukt ons wel. Ik weet zeker dat bijna iedere user niet mee eens is met de mods,' zei ik.
    'Het gaat er niet om wie er tegen is, het gaat er om wie er tegen in durft te gaan,' zei Charissa.
    'Daar heb je eigenlijk best wel gelijk in,' moest ik toe geven. Charissa knikte alleen maar.
    Ik draaide mijn hoofd weer naar het raam toe. Er stond iemand voor. Het persoon klopte op het raam.
    'Wie is dat?' vroeg Emilie.
    'Ik weet het niet,' zei ik. Ik liep met trillende benen liep ik naar de voordeur. Toen ik hem open deed zag ik Jellanie staan.
    'Heei,' zei ze. Ik liep de kamer weer in terwijl Jellanie de deur achter haar dicht deed.
    'Hebben jullie het ook al gehoord?' vroeg ze.
    'Dat ze terug zijn?' vroeg ik. Jellanie knikte.
    'Ja,' zei Charissa.
    'Ik en Emilie waren er zelfs bij,' zei Cynthia.
    'En jullie zijn niet geband?' vroeg Jellanie.
    'We zijn snel weg gegaan,' zei Emilie.
    'Slim,' merkte Jellanie op.
    'Ja dat vonden wij ook,' zei Cynthia.
    'Jellanie?' vroeg ik.
    'Ja?'
    'Hoe zou jij het vinden als er een verzet komt?' Ik keek haar vragend aan.
    'Een verzet tegen de mods?' vroeg Jellanie ongeloofwaardig. Ze keek ons een voor een aan.
    'Ja,' zei ik.
    'Ik weet het niet hoor,' draaide Jellanie er om heen. Ik keek haar met een wenkbrauw op gehaald aan. 'Ik bedoel hoe groot is de kans dat we winnen?' Jellanie keek me aan. Ik staarde naar de vloer en wist dat ze een punt had. Wij met zijn vijven kunnen nooit op tegen de mods en de leider van de mods Rutger.
    'Daar heb je gelijk in,' moest ik met tegenzin toegeven.
    'Kijk dat bedoel ik. Ik wil me eigen niet de dood in helpen,' zei Jellanie.
    'Maar als we niks doen dan zijn we misschien morgen wel allemaal geband,' merkte Cynthia plotseling op. Ik keek haar dankbaar aan. Ik keek naar Jellanie. Ze stond zwijgend naar de muur achter ons te staren.
    'Oke. Maar,' begon Jellanie haar zin.
    'Maar wat?' vroeg ik.
    'Maar stel je voor wij met zijn vijven tegen een leger mods,' zei Jellanie spottend.
    'Er moeten vast wel meer mensen zijn die er tegen in durven te gaan,' zei ik. 'We moeten ze alleen nog vinden.'

Zovan, we praten alleen maar.

"Ignite, my love. Ignite."

Steek jullie schaamte al maar weg, mijn aller eerste verhaal ooit ging over Tokio Hotel... als kannibalen.

Snel liep ik door de stad.
    Ik had al heel lang thuis moeten zijn, maar als het leuk werd op een feestje, dan kreeg je mij er voor geen goed weg…
    Ik haatte mijn liefde voor feesten op dat moment al de pest. En mijn ouders! Die het in hun hoofd kregen om in een stadje te gaan wonen waar een kannibaal woonde, of meer, en dat wisten we!.
    Nee, de kannibaal verscheen niet nadat wij hier waren, maar er voor.
    Mijn ouders vonden het een mooi huis…
    Ach, ik dwaal af van het verhaal…
    Ik was door de straten aan het lopen, zo snel als ik kon, omdat die kannibaal hier, niet een soort kannibaal is die je zou verwachten: hij snijdt stukken van armen van meisjes en na een tijd, kan je het vlees dat die niet lekker vond, op de grond. Helemaal afgekloven en vol met speeksel, maar er is niets van bruikbaar DNA uit te vinden.
    Met een zucht versnel ik mijn pas weer.
    Achter me valt een vuilnisbak om.
    Geschrokken draaide ik me om.
    ‘Miauw!’ ik zuchtte opgelucht, het was maar een katje. Meteen draaide ik me om en liep weer verder.
    ‘Kom dan poesje…’ de zachte stem achter me, deed me verstijven van angst. ‘Kom dan! Ik heb eten voor je!’
    Ik keek niet om, maar rende verder.
    ‘Ga nu niet lopen!’ fluisterde hij. ‘Wat moet ik nu met al dat eten doen?’
    De stem ging niet verder weg, maar hij kwam ook niet dichterbij.
    'Laat me met rust!’ gilde ik.
    ‘Katten kunnen niet praten!’ schreeuwde hij in mijn oor. Hoe kon dat nu?! Hij stond vlak naast me en had mijn arm vast, opdat ik niet zou verder kunnen lopen.
    ‘Ga weg’, piepte ik.
    ‘Katten kunnen niet praten’, herhaalde hij, maar zachter dit keer.
    Ik bekeek hem eens goed: hij was helemaal in het zwart gekleed en had een zwarte kap op, zodat niemand hem zou herkennen.
    'Je weet wat ik wil!’ fluisterde hij.
    ‘NEEE!!!’
    ‘Ja!’
    Hij greep een groot mes en sneed in mij arm.‘AAAAAAAAHHH!!!’ ik gilde het uit van de pijn.
    ‘Hou je mond!’ schreeuwde de jongen.
    Hij draaide zich om en wou weglopen, maar ik greep de kap en trok hem van zijn hoofd.
    De jongen draaide zich bliksemsnel om en greep de kap uit mijn handen, maar hij was niet snel genoeg om er voor te zorgen dat ik niet gezien zou hebben wie hij was…

Schaamte komt niet eens in de buurt van wat ik voel :')

What would Emma do?