Talley schreef: HI BAES I MISSED YOU SO MUCH I WAS SO LONELY. ((((
and piekie, ja uhm nouja opentrainingen kan ik altijd heel moeilijk vinden (ik wil liever naar een opentraining maar goed)
en kaartjes zijn moeilijk te koop. EN DATS MOEILIJK BC IDEK WHAT TO DO
Die smiley tbh.
Moet je daar kaartjes voor kopen dan? Bij nec kan je vgm gewoon zo binnen lopen but idk want ik heb geen verstand van voetbal HAHAHA :')
stay safe because I like being alive at the same time as you
Die smiley tbh.
Moet je daar kaartjes voor kopen dan? Bij nec kan je vgm gewoon zo binnen lopen but idk want ik heb geen verstand van voetbal HAHAHA :')
Ja, meestal via duitse site, maar dat kunnen wij dus sws niet. :'D
VERDOMME
Ja en opzich heb je wel online nederlandse sites, maar damn mijn vertrouwen hebben ze dan gewoon niet.
Daarom ga ik liever naar een opentraining, bc dat's gratis en 's middags weetjewel. En dan kom je dichterbij de spelers.
Maar like dan moet ik op de BVB site kijken EN DAAR ZIE IK HET NOOIT STAAN. En dan ineens zie je weer tweets met "open training"
en dan zit je echt: "JA MAAR WTF" HAHAHAHAHAH
Talley schreef:
(...)
Ja en opzich heb je wel online nederlandse sites, maar damn mijn vertrouwen hebben ze dan gewoon niet.
Daarom ga ik liever naar een opentraining, bc dat's gratis en 's middags weetjewel. En dan kom je dichterbij de spelers.
Maar like dan moet ik op de BVB site kijken EN DAAR ZIE IK HET NOOIT STAAN. En dan ineens zie je weer tweets met "open training"
en dan zit je echt: "JA MAAR WTF" HAHAHAHAHAH
Oh zo HAHAHA. Nee, maar ja idk, misschien zetten ze dat gewoon nergens neer en dan alleen opeens op twitter ofzo? Idk tbh. :'D
stay safe because I like being alive at the same time as you