• jullie allemaal mooi van binnen en van buiten zijn. Iedereen die dit leest.
    Ik heb de laatste tijd een beetje negativiteit gezien hier. En ik vond dat ik even iets positiefs kwijt moest. Ik hoop dat ik jullie minimaal een glimlach heb kunnen bezorgen. Want dat verdienen jullie allemaal. c: x

    Awh wat super lief (: (H)(flower)

    Dat is echt lief! Dat had ik toch harder nodig dan ik dacht. (:


    The truth is out there.

    Dit vind ik echt lief van je, bedankt! (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Awwwh (bloos)


    26 - 02 - '16

    Nawh, nou die glimlach heb je voor elkaar gekregen hoor c:


    Happy Birthday my Potter!

    Resilience schreef:
    Awwwh (bloos)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat lief! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Weet je, ik ken je dan wel niet echt, maar ik vind je écht een heel lief persoon. Dankjewel. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Palinoia schreef:
    Weet je, ik ken je dan wel niet echt, maar ik vind je écht een heel lief persoon. Dankjewel. c:

    Dat is echt heel lief van je, hetzelfde hier! ^^

    awwh, dit vind ik echt heel lief <4


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Wel, dat is eens leuk om te horen eigenlijk. (:
    Ik ken je dan wel niet, maar ik ben er zeker van dat het ook op jou slaat. Ik moest er in ieder geval wel van glimlachen. Bedankt. ^-^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Resilience schreef:
    Awwwh (bloos)


    16 - 09 - '17

    Het doet mij niet heel veel, maar ik vind het lief van je en leuk om te zien dat het anderen toch wel een stukje blijer maakt. ^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik heb zojuist voor het eerst een echte selfietime gehad (ik maak dus echt bijna nooit selfies) en het meest unicum is dat het met een echte out-of-bed look is en zonder make-up... en ik heb ze vol trots op m'n FB gezet! (Al zal dat schaamtegevoel vast wel morgen komen, want ook al doe ik minimaal aan make-up op, helemaal zonder voel ik me toch echt naakt en ongemakkelijk en zelfs aan de lelijke kant, ook al beweren de meesten dat ik dat absoluut niet ben :'D)
    En toen zag ik je topic voorbij passeren, en dacht ik: ja, toch even melden dat ik keitrots op mezelf ben op het moment.
    Iedereen is inderdaad mooi, zowel van binnen als van buiten!


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Naoko schreef:
    Dit vind ik echt lief van je, bedankt! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )