• Hoi! Ik ga binnenkort paar weken op vakantie en ik wil graag wat leuke boeken lezen.
    Ik vind heel veel boeken leuk, dus zeg maar wat :)

    Allemaal willen we de hemel van Els Beertens
    De stem van Tamar van David Grossman
    De Groene Bloem Trilogie van Floortje Zwigtman. Het eerste deel heet Schijnbewegingen.
    De Gemma Doyle Trilogie van Libba Bray. Het eerste deel heet Een verschrikkelijke schoonheid
    Alle boeken van John Green, maar mijn favoriet is Looking for Alaska (in het Nederlands Het Grote Misschien)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    MT, ik zoek er ook.

    Wat voor genres lees je graag?


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    MT, ik zoek er ook.

    Wat voor genres lees je graag?


    Hmm.. Ik hou van zoveel verschillende! Vooral thrillers vind ik heel erg leuk, als ik dan moet kiezen :)

    365 dagen op reis van Floortje Dessing vind ik een heerlijk boek om te lezen.

    Het is een boek verdeeld over de maanden van het jaar en elke maand komen er verslagen van haar reizen terug, maar ook tips etc.


    Tell me about it, stud.

    Alpheratz schreef:
    Allemaal willen we de hemel van Els Beertens
    De stem van Tamar van David Grossman
    De Groene Bloem Trilogie van Floortje Zwigtman. Het eerste deel heet Schijnbewegingen.
    De Gemma Doyle Trilogie van Libba Bray. Het eerste deel heet Een verschrikkelijke schoonheid
    Alle boeken van John Green, maar mijn favoriet is Looking for Alaska (in het Nederlands Het Grote Misschien)


    Dankje!
    Een verschrikkelijke schoonheid is leuk! John Green boeken heb ik ook al gelezen, de rest ga ik zo eens bekijken. Heel erg bedankt!

    Thanks!

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 20:19 ]

    irisjx schreef:
    (...)

    Hmm.. Ik hou van zoveel verschillende! Vooral thrillers vind ik heel erg leuk, als ik dan moet kiezen :)


    oh en als je van thrillers en spannende verhalen houdt raad ik je alle jeugdboeken van Carlos Ruiz Zafon aan: Nevelprins, Het Middernachtspaleis en Septemberlichten


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    oh en als je van thrillers en spannende verhalen houdt raad ik je alle jeugdboeken van Carlos Ruiz Zafon aan: Nevelprins, Het Middernachtspaleis en Septemberlichten


    Thanks!

    Boeken van Saskia Noort vallen ook onder thrillers. Misschien niet de heftigste soort, maar ik lees ze in een ruk uit. De Verbouwing, De Eetclub en Nieuwe Buren bijvoorbeeld.


    Tell me about it, stud.

    Zo vreemd dat er boeken van een oud-leerkracht van mij worden voorgesteld :W
    Het is trouwens Els Beerten, zonder s ^^

    Suikerspin van Erik Vlaminck is mijn lievelingsboek (in het Nederlands)
    Ik weet niet of je ook Engels leest?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Conaway schreef:
    Boeken van Saskia Noort vallen ook onder thrillers. Misschien niet de heftigste soort, maar ik lees ze in een ruk uit. De Verbouwing, De Eetclub en Nieuwe Buren bijvoorbeeld.


    Oh ja goed idee!

    Yitzhak schreef:
    Zo vreemd dat er boeken van een oud-leerkracht van mij worden voorgesteld :W
    Het is trouwens Els Beerten, zonder s ^^

    Suikerspin van Erik Vlaminck is mijn lievelingsboek (in het Nederlands)
    Ik weet niet of je ook Engels leest?


    In het Engels lezen vind ik heel erg leuk :) Liever Engels dan Nederlands

    Dan raad ik eventueel Game of Thrones aan?
    Ik heb net een boek uit van Kasie West, het is wel Young-Adult, niet echt thriller ofzo, maar haar schrijfstijl is enorm leuk.
    Eleanor & Park van Rainbow Rowell vind ik ook een aanrader ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yitzhak schreef:
    Dan raad ik eventueel Game of Thrones aan?
    Ik heb net een boek uit van Kasie West, het is wel Young-Adult, niet echt thriller ofzo, maar haar schrijfstijl is enorm leuk.
    Eleanor & Park van Rainbow Rowell vind ik ook een aanrader ^^


    Dankje!

    Yitzhak schreef:
    Zo vreemd dat er boeken van een oud-leerkracht van mij worden voorgesteld :W
    Het is trouwens Els Beerten, zonder s ^^

    Suikerspin van Erik Vlaminck is mijn lievelingsboek (in het Nederlands)
    Ik weet niet of je ook Engels leest?


    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dat boek van haar laatst gelezen en ik vond het heel sterk geschreven (en hartverscheurend)


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.