• Hoi! Ik ga binnenkort paar weken op vakantie en ik wil graag wat leuke boeken lezen.
    Ik vind heel veel boeken leuk, dus zeg maar wat :)

    Ohja, boeken waarbij ik lekker kan wegdromen en huilen vind ik soms ook leuk! ;)

    Alpheratz schreef:
    (...)

    Je hebt helemaal gelijk. Ik heb dat boek van haar laatst gelezen en ik vond het heel sterk geschreven (en hartverscheurend)


    Bwoah. Ik moest het verplicht lezen op school, en gewoon het idee dat een leraar een seksscene schrijft, is nogal vreemd :')
    Ik ben niet zo'n fan van haar werk, tbh. -of haar lessen, maar dat is een andere zaak :')-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    irisjx schreef:
    Ohja, boeken waarbij ik lekker kan wegdromen en huilen vind ik soms ook leuk! ;)


    Dan zijn die Engelse boeken die ik zei echt goed, vooral Eleanor & Park ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yitzhak schreef:
    (...)

    Dan zijn die Engelse boeken die ik zei echt goed, vooral Eleanor & Park ^^


    Oké dankjewel!

    Yitzhak schreef:
    (...)

    Bwoah. Ik moest het verplicht lezen op school, en gewoon het idee dat een leraar een seksscene schrijft, is nogal vreemd :')
    Ik ben niet zo'n fan van haar werk, tbh. -of haar lessen, maar dat is een andere zaak :')-


    haha er zat geen seksscene in het boek dat ik las


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Alpheratz schreef:
    (...)

    haha er zat geen seksscene in het boek dat ik las


    In Allemaal Willen We De Hemel? Ja, toch ongeveer? Ik weet nog dat heel mijn klas dat vreselijk vond. -niet dat het heel expliciet was, geloof ik, maar het idee alleen al-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yitzhak schreef:
    (...)

    In Allemaal Willen We De Hemel? Ja, toch ongeveer? Ik weet nog dat heel mijn klas dat vreselijk vond. -niet dat het heel expliciet was, geloof ik, maar het idee alleen al-


    niet dat ik me kan herinneren hoor haha


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oh en ik hou van thg, weet iemand een boek dat daar een beetje op lijkt?

    In het genre van THG, zou ik een kijkje nemen in De Test-triologie. Geweldige boeken. Of course zijn het 2e en 3e boek van The Maze Runner nu ook vertaald, die ik persoonlijk ook heel erg goed vindt. En ook heb ik hele goede verhalen gehoord over Matched, de Selectie, Fallen en de Touching Julliette-triology, ook al heb ik die laatste 4 niet gelezen.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2015 - 22:03 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Phxntasia schreef:
    In het genre van THG, zou ik een kijkje nemen in De Test-triologie. Geweldige boeken. Of course zijn het 2e en 3e boek van The Maze Runner nu ook vertaald, die ik persoonlijk ook heel erg goed vindt. En ook heb ik hele goede verhalen gehoord over Matched, de Selectie, Fallen en de Touching Julliette-triology, ook al heb ik die laatste 4 niet gelezen.


    De selectie is ook erg leuk :), de Test boeken zal ik eens gaan bekijken, dankjewel!

    De eenzaamheid van de priemgetallen!


    If a writer falls in love with you, you can never die.

    trumanblack schreef:
    De eenzaamheid van de priemgetallen!


    Thanks!

    Oh iemand nog leuke chicklits?

    [MT] Stiekem mee buuten :3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    [MT] Stiekem mee buuten :3


    haha super stiekem :P