• In de gloria
    In de gloria!

    Hieperdepiep hoera!

    Zij leve lang, zij leve lang
    Zij leve lang, zij leve lang
    Ja lang, ja lang, zij leve lang!
    En lang zal ze zeker leven, want vandaag is onze geweldige, bad ass van een meid ANNEMARIJE genaamd, freaking 18 jaar geworden! En dat vieren wij natuurlijk vol taart, feestmutsen, vuurwerk, kaarsen en vreugdetranen. *O*




    Sinds Anne graag appeltaart eet, is er op het feesttafel natuurlijk een gigantische appeltaart aanwezig.



    Maar natuurlijk is er ook chocoladetaart voor wel wel chocolade liefhebbers onder ons.



    Okay everyone, 1, 2, 3...
    Happy Birthday, Anne!

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 15:51 ]


    -

    Guys, trouwens, hoe het birthday song in het beginpost staat, is hoe wij het hier zingen (bloos)


    -

    Hoe zingen jullie dat dan? Ik kan het niet in de maat plaatsen zoals wij het zingen, haha.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wij hebben hier toch van: Zij leven hoog, zij leven hoog! Ja, hoog, Ja, hoog! Zij leeeeeveeeeeen hooooog! ?


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Wij hebben hier toch van: Zij leven hoog, zij leven hoog! Ja, hoog, Ja, hoog! Zij leeeeeveeeeeen hooooog! ?


    Ik was aan het denken aan "lang zullen zij leven, lang zullen zij leven, lang zullen zij leven in de gloria, in de gloooooriiiiiiaaaaaa, in de gloooooriiiiiiaaa! Hiepiepiep, hoera!" Maar dat liet ken ik niet, neen. ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Hoe zingen jullie dat dan? Ik kan het niet in de maat plaatsen zoals wij het zingen, haha.

    Wij zingen het zo van: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, LANG zal ze leven in de glooooriiiaa, In. De. Gloooooriiiaaaa. In. De.. Glooooriiiiaaaaaa.
    Bij de derde 'lang' schreeuwen ze harder dan eerder en bij de 'in. de.' stoppen ze een seconde ofzo.


    -

    Ballard schreef:
    (...)
    Wij zingen het zo van: Lang zal ze leven, lang zal ze leven, LANG zal ze leven in de glooooriiiaa, In. De. Gloooooriiiaaaa. In. De.. Glooooriiiiaaaaaa.
    Bij de derde 'lang' schreeuwen ze harder dan eerder en bij de 'in. de.' stoppen ze een seconde ofzo.


    Ik bedoelde de tekst in de beginpost. (krul)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    (...)

    Ik bedoelde de tekst in de beginpost. (krul)

    Oh dat.
    Die is van: Zij leve lang, zij leeve laang.
    Zij leve lang, zij leeve laang
    Ja laaang, ja laaang, zij leeeeeeeveee laaaaang. (Echt dramatisch de klinkers uitrekken.)

    [ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 18:01 ]


    -

    Nog bedankt voor de laatste twee felicitaties! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Happy birthdaaaaaaay! *O*


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nog bedankt. (wbw)


    Pretty is just a pretty word.