Ik heb altijd als ik veel stil sta, last van mijn benen. Het begint pas een paar uur nadat ik stil heb gestaan. Vroeger had ik er niet zoveel last van, vanaf mijn 16de ineens wel. Vooral na veel werken of winkelen kreeg ik er dan heel erg veel last van. Ik heb twee maanden gewerkt bij de V&D en ik dacht dat mijn benen gewoon weer moesten wennen aan het vele staan, maar ik heb echt elke dag last ervan gehad als ik moest werken, zo erg dat ik ook tijdens het werk af en toe moest gaan zitten.
Mijn benen voelen heel raar aan, van mijn onderbenen tot aan mijn heupen. Ik kan geen fijne houding vinden om in te zitten en word er echt enorm rusteloos van. Vandaag heb ik echt maar een half uurtje stilgestaan en ik heb er nu ontzettend last van, terwijl ik er de laatste tijd juist minder last van had. Wel het bekende last van mijn voeten na lang winkelen, maar verder niet. Nu heb ik ook niet echt last van mijn voeten. Na een uur hardlopen heb ik er ook totaal geen last van omdat ik niet stil sta.
Ik vroeg me af of er meerdere mensen zijn die dit herkennen of weten wat het is. Ik ben er wel eens voor naar de dokter geweest, maar die vond gewoon dat ik moest wennen aan lang staan en het vanzelf over zou gaan. Nu heb ik ook wel eens dat mijn heupen uit de kom gaan, dit kan ik zelf ook doen en doet verder geen pijn, hoewel het een vervelend gevoel is als het plots gebeurd, maar ook daarvoor kon de dokter niks vinden (zijn foto's gemaakt en zo) en ik weet niet of het er iets mee te maken heeft.
Your make-up is terrible