• Haai.^^
    Zoals sommigen misschien wel weten, ga ik na de zomervakantie een opleiding tot redacteur doen. Nu wil ik graag een stage erbij doen – want die zijn daar niet verplicht – en wees iemand van de opleiding me op een stageplaats bij Xander uitgevers.

    Ik heb meteen gesolliciteerd en krijg net een e-mail dat ik ben uitgenodigd voor een gesprek, dus ik ben nu heel blij en zenuwachtig. *O*
    Het gesprek is volgende week woensdag, dus nog even nerveus blijven wachten haha. Ik vind het echt heel erg gaaf, ze hebben onder andere boeken uitgegeven van Pierre Lemaitre, Maarten Spanjer, de Dalai Lama, Humberto Tan, Wilbur Smith en Bruce Springsteen. C;
    Nou dat wilde ik in mijn enthousiasme even delen. Ik heb het afgelopen jaar behoorlijk vaak gesolliciteerd en had niet echt verwacht op gesprek te mogen komen bij iets dat ik echt leuk vind. :’)


    Update:
    Die stageplaats bij Xander is hem niet geworden, maar ... gisteren op Castlefest heb ik met mijn uitgever gesproken en ze vertelde dat ik wel stage bij hen kan lopen en dat zij me dan persoonlijk gaat begeleiden. En als alles naar wens loopt mag ik daarna blijven als betaalde kracht. I am so happy now!

    [ bericht aangepast op 2 aug 2015 - 16:37 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zo, jij hebt geluk. Het is jammer dat je bij Xanders werd afgewezen, maar je hebt wel heeeeel snel een nieuwe kans aan kunnen grijpen. Heel fijn dat dat wel een positieve uitkomst heeft!

    Krull schreef:
    Zo, jij hebt geluk. Het is jammer dat je bij Xanders werd afgewezen, maar je hebt wel heeeeel snel een nieuwe kans aan kunnen grijpen. Heel fijn dat dat wel een positieve uitkomst heeft!


    16 - 09 - '17

    lekker wel


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.