• Hoi,

ik wil heel graag een hoesje voor mijn iPod classic kopen via Ebay. Dit hoesje kost ongeveer 5 euro en komt uit Amerika. Moet ik hier nu wel of geen inklaringskosten voor betalen? Want overal staat dat het tot 22 euro niks kost, maar er zijn mensen die toch bij hebben moeten betalen...

Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

Ja ik, je hebt soms pech dat ze je pakketje eruit pikken en dan denken ze dat jij misschien wel iemand bent die het goedkoop importeert om het dan te duur door te kopen. Ik moest iets van 35 euro betalen. Maar ik had een hele dure ketting met een steen laten overkomen. Maar met zoiets kleins zit je wel goed hoor, ik doe het ook vaak voor mijn telefoon en hoefde nog nooit bij te betalen daar.

The truth is out there.

Het is inderdaad dat je tot 22 euro niks bij hoeft te betalen. Ik snap niet waarom sommige mensen wel bij moesten betalen, misschien bestelden ze wel meer, want het gaat per pakketje en niet per item. Als jij 10 hoesjes koopt, kost het 50 euro en dat is boven de 22 euro.

Your make-up is terrible

Furiosa schreef:
    Het is inderdaad dat je tot 22 euro niks bij hoeft te betalen. Ik snap niet waarom sommige mensen wel bij moesten betalen, misschien bestelden ze wel meer, want het gaat per pakketje en niet per item. Als jij 10 hoesjes koopt, kost het 50 euro en dat is boven de 22 euro.

Klopt, ze doen het vaak alleen bij duurdere items, seeing as die ketting over de 70 euro was. Ik weet wel dat mijn zus vaker van een persoon in het buitenland bestelde, ook vaak onder de 22 euro, maar dan pikken ze je op een gegeven moment er ook uit. Toen moest zij iets van 15 euro betalen.

The truth is out there.