Hallo lieve Quizletters! Ik zoek iemand, of meerdere mensen (hihi) die een mooi font op mijn cover willen zetten.
Hier een klein voorproefje van de sfeer:
James hield haar al tijden in het oog en zonder dat ze het doorhad, weefde hij haar in zijn web. Een web met een machtig aantal draden en James Moriarty wist precies hoe hij deze draden kon laten dansen.
Nooit had ze kunnen bedenken dat Moriarty op haar aasde en als hij haar nodig had hij haar in een handomdraai bij zich had staan.
Zo kon hij vervolgens alles doen wat hij maar met haar wilde doen, als een poppenspeler die de voorstelling leidde en het geheel naar zijn wensen opvoerde.
Hier wat probeersels.
Btw, is dit voor een story voor op Q? Ik ben wel geïnteresseerd namelijk. ^^
Dankjewel voor de Fonts!
Ja hij komt op Quizlet, het is een fanfictie gebasseerd op Sherlock Holmes, maar ikl ga hem zo schrijven dat hij zonder kennis van de serie ook prima te lezen valt. Zal ik je waarschuwen?
Dankjewel voor de Fonts!
Ja hij komt op Quizlet, het is een fanfictie gebasseerd op Sherlock Holmes, maar ikl ga hem zo schrijven dat hij zonder kennis van de serie ook prima te lezen valt. Zal ik je waarschuwen?
Ik ben een groot fan van SH. Dus waarschuw me maar!
Photoshop craste net dus ik ben hem kwijt met lagen T_T Verder geen probleem, want ik kan hem opnieuw maken. Maar dat doe ik dan als je weet of je hem gaat gebruiken, ja? (: Is toch zonde als ik hem weer maak en je kiest voor een ander ;p
En deze lukte helaas niet zo goed, maar ik wilde je toch het lettertype laten zien, als je 'm mooi vindt kan iemand anders er vast wat mee maken, ik ben helaas niet zo goed met schaduwen en kleurtjes and such: