Ik ben zelf geen wiccan, nee, maar ik vind het wel erg interessant en lees er regelmatig dingen over. Mijn spreekexamen voor Nederlands dit jaar ging over wicca. :')
Ik wil wel even reageren op de mensen hier die beweren dat ze therian zijn. Ik wil jullie absoluut niet aanvallen op wat jullie denken en doen, maar eerlijk gezegd heb ik echt wel de neiging om heel sceptisch te reageren hierop. Ja, therians kunnen bestaan en ik beweer niet dat het volledig onmogelijk is om als een wolf of welk dier dan ook te denken en je te gedragen (denk maar aan wolfskinderen, die zich totaal niet gedragen als mensen en eigenlijk volledig als een dier leven), maar dat de helft van Quizlet nu ineens therian is? Nee, daar geloof ik niet zo in. Ik heb vroeger als kind ook een periode gehad dat ik helemaal into wolven, honden en leeuwen was en ik weigerde te lopen of te spreken omdat ik ervan overtuigd was dat ik een leeuw was na het kijken van The Lion King. Maar nee hoor, ik ben honderd procent menselijk en vond in die tijd dieren gewoon nogal interessant en aapte graag films na. We hebben allemaal vroeger weleens papa en mama gespeeld op de speelplaats, denk ik, maar is daarom iedereen er nu ineens heilig van overtuigd dat ze in werkelijkheid moeders zijn die geboren zijn in een tienerlichaam of zo? Neen. Ik zeg niet dat therians niet bestaan en dat niemand op Q het kan zijn, maar volgens mij - en vergeef me als dat niet zo is, dit is enkel hoe ik het zie - willen jullie enkel iets bijzonders in jullie leven hebben. Ben je het volledig oneens met mij, mij best, maar ik persoonlijk geloof niet dat iedereen nu ineens denk dat ze een soort transgenders zijn in de vorm van diersoorten. Bovendien, waarom enkel wolven? Waarom is er niemand die denkt dat ze een vis is of zo? Ik weet dat ik nogal offtopic ga nu en je mag het zeker zeggen van mij als je het niet met me eens bent, maar dit is mijn persoonlijke mening over dit hele theriangedoe en dit is absoluut niet beledigend bedoeld of zo. :'D
[ bericht aangepast op 17 juli 2015 - 12:38 ]
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it