• Jup. Skype doet het niet. Als ik mezelf aan wil melden via mijn Microsoft account, doet hij het niet. Ook niet via mijn skype account.
    Ik zal het even duidelijk maken met screenshots

    Hier ga ik mezelf aanmelden met mijn Microsoft account.



    Nja, e-mail invoeren en wachtwoord er bij en dan op aanmelden klikken. Dit gaat goed, want dan gaat hij laden.



    En dan krijg ik de foutmelding. Hij schiet naar het aanmelden met je skypeaccount, maar dat lukt dus ook niet...



    En dan zegt hij dat hij mijn gegevens niet herkend :\



    Ik snap het niet meer. Ik heb skype er zelfs af gegooid en weer opnieuw gedownload, maar alsnog krijg ik de fout. Dit is echt vreselijk want dit is het enige middel waar ik mijn vriend mee kan zien wanneer we niet samen zijn (wat we niet vaak zijn) en ik hoop dat het opgelost kan worden. Op internet kan ik ook niets vinden. Als iemand dus weet wat ik moet doen of op internet vindt wat ik moet doen, heel graag!

    p.s Dit alles is gekomen toen ik skype opnieuw wilde aanmelden, omdat ik geen geluid had bij een gesprek in het wvw skype dingetje. Ik heb ook gegevens opgevraagd, nieuw ww aangevraagd, maar niets helpt.

    [ bericht aangepast op 6 juli 2015 - 22:04 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Probeer eens een oudere Skype versie te downloaden. Dat werkte meestal met mijn problemen met Skype.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Probeer eens een oudere Skype versie te downloaden. Dat werkte meestal met mijn problemen met Skype.


    Ik krijg alleen maar nieuwe versies -.-


    Ich liebe dich 27.12.23