• We hebben nog ruim twee weken aan voorbereidingstijd, maar ik kon het niet laten om er alvast een topic voor te openen. Camp NaNoWriMo komt er weer aan, wat betekent dat er een hoop oude, half-afgemaakte verhalen worden afgestoft en andere ideeën het leven worden ingeblazen. Dit jaar ben ik in ieder geval (weer) van de partij en ik vraag me af of er meer enthousiastelingen zijn. ^^

Wat is Camp NaNoWriMo?

Camp NaNoWriMo wordt twee maanden in het jaar gehouden; in april en in juli. In deze maanden (of één van de twee) stel je voor jezelf een doel van ergens tussen de 10.000 en de 999.999 woorden. Dit is het woordenaantal dat je binnen deze maand aan één verhaal gaat schrijven; als het ware dus een soort wedstrijd met jezelf. Via de website kan je, als extra motivatie, ook in een 'cabin' geplaatst worden met mensen van ongeveer jouw leeftijd, jouw genre verhaal en wordgoal, maar die motivatie is natuurlijk ook heel goed te vinden bij mede-Quizletters. c:

Doe je mee? Geef dan even je username op de website door, de (eventueel tijdelijke) titel van je verhaal en je wordgoal. c:

Deelnemers:
    Username Q | Username Camp NaNoWriMo | Titel verhaal

Wiarda | Wiarda | Ik haat titels
    Mulford | GreyWolfMoon | Battle Scars
    Phxntasia | Phxntasia | When Madness Rises
    Overkill | Chanice | The Barn
    OakenshieId | Elladan | When Daylight Dies
    Square | Squares | Yes homo
    Starlord | Asmodom | The Mystery Behind the Mask || HP New Generation
    LadyDi | Primproductions | 365 days of Soof
    Backbiter | DeathValley | Time Will Come
    Complexes | Shefearsoblivion | For me, it's always been you
    Naoko | Lasaraline | Culaccino
    CharlesG | CharlesG | De Nachtwacht
    Madrugada | ElfCitadel | Iets met prinsessen
    Sublatti | [geen] | Playing with fire
    Anduin | Ruskow | Koningin van Vuur
    Nakama | xSunshineee | Mahigan - Teen Wolf
    Mignon | Soulmate | In Time
    Kishimoto | Sushita | veel liefs
    SadisticElz | SadisticElz | The falling angel
    Ethan | Constante | Mede Onmogelijk Gemaakt door Quizlet?
    Alpheratz | Antithese | De stilte van een eiland (werktitel)
    StephenFry | StephenFry | Undead desires
    Luckyblue | Sciathan | Inked
    serein | Ebullience | Birds on the line
    BIack | Lizor | I'm not Stupid! & Just say "yes"
    Wordgoal

25K
    40K
    50K
    25K
    12K
    10K
    50K
    10K
    30K
    15K
    15K
    20K
    20K
    15K
    15K
    10K
    15K
    20K
    ?
    15K
    30K
    25K
    20K
    12K
    15K
    Word Wars:

Word Wars zijn onderlinge wedstrijdjes tussen kandidaten om elkaar te motiveren zo veel mogelijk woorden te schrijven binnen een bepaalde tijd. Iedereen mag in het topic vragen of er mensen geïnteresseerd zijn in een Word War, op dat moment of op een afgesproken tijd. Traditioneel gezien zijn deze Word Wars een uur lang, maar dat betekent niet dat je niet met jezelf af mag spreken om er bijvoorbeeld een halfuurtje van te maken.

In het verleden stonden er hele lijsten met Word War tijden in de openingspost, maar in mijn ervaring werden er veel meer Word Wars op eigen initiatief georganiseerd dan dat mensen werkelijk uitgingen van dat schema. Als mensen dat schema terug willen hebben, zet ik hem er met plezier weer in, maar ik zag er zelf het nut niet bepaald van in.

[ bericht aangepast op 15 juli 2015 - 14:31 ]

Happy Birthday my Potter!

Luckyblue schreef:
    (...)

Ik heb enorm veel gehad aan deze site, misschien dat die jou ook helpen kan. ^^

Om 19.30 doe ik ook mee! Geen idee of ik een uur volhoud, maar dat zien we dan wel. :')

Bedankt! Je helpt me enorm. Ondertussen heb ik al een idee voor een nieuw verhaal, eens iets helemaal anders dan ik normaal schrijf. Ik heb voor mezelf besloten dat ik eerst een goede samenvatting ga maken en het verloop van mijn verhaal eerst ga uitschrijven voor ik er zomaar aan begin.

You save everyone, but who saves you?

Ik moet er tussen uit gaan. Ik heb echt ongelofelijke problemen met mijn latop :')

What would Emma do?

Ik ben de tijd echt compleet vergeten, daar ben ik de laatste tijd echt goed in (x

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

serein schreef:
    (...)
    Bedankt! Je helpt me enorm. Ondertussen heb ik al een idee voor een nieuw verhaal, eens iets helemaal anders dan ik normaal schrijf. Ik heb voor mezelf besloten dat ik eerst een goede samenvatting ga maken en het verloop van mijn verhaal eerst ga uitschrijven voor ik er zomaar aan begin.

Ah, goed om te horen! En yup, slim om te doen. Eerst deed ik dat nooit, waardoor ik constant afhaakte als ik een deel niet meer interessant vond. Nu werk ik juist naar een bepaalde gebeurtenis toe. (:

[ bericht aangepast op 13 juli 2015 - 20:20 ]

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

322 woorden. :') Slechtste ww tot nu toe, oeps.
    Het zat er ook niet echt meer in vandaag. Maar goed, ik loop weer (bijna) op schema, dus mijn werk voor vandaag zit er weer op.

And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

-ik wil geen reclame maken en als jullie het irritant vinden wis ik het weer-
    Ik heb een topic geopend met mijn nieuw idee, maar ik vraag me af of er animo voor is. Zouden jullie alsjeblieft even willen een kijkje nemen?Topic

Drones -> Ethan

Deep inside, I've never felt alive

Iemand in voor een WW om half acht? Het gaat bij mij enigszins dramatisch. :/

Every villain is a hero in his own mind.

OakenshieId schreef:
    Iemand in voor een WW om half acht? Het gaat bij mij enigszins dramatisch. :/

Me! Me! Me!

"I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

I'm in! En mhm, dat is vervelend. Loop je achter?

Luckyblue schreef:
    I'm in! En mhm, dat is vervelend. Loop je achter?

De planning was om mijn verhaal af te ronden maar ik heb pas één hoofdstukje geschreven van de eh, twintig. En van morgen tot en met zondagavond heb ik ook geen internet, dus het gaat 'm niet worden vrees ik.

Good luck in elk geval. Ik ga wel even van internet af. c;

Ik start nu voor de ww!

Ik heb een vraagje, ik denk dat mijn proloog af is, maar ik zoek kritische personen die opbouwende feedback zouden willen geven over het proloog. Zou iemand van jullie dat willen doen voor mij, alsjeblieft?

1126 woorden, yay. c;

OakenshieId schreef:
    (...)
    De planning was om mijn verhaal af te ronden maar ik heb pas één hoofdstukje geschreven van de eh, twintig. En van morgen tot en met zondagavond heb ik ook geen internet, dus het gaat 'm niet worden vrees ik.

Good luck in elk geval. Ik ga wel even van internet af. c;

Oh, jammer. ): Hopelijk heb je de rest van de maand nog genoeg tijd om aan je verhaal te werken. Misschien dat je de twintig hoofdstukken dan niet haalt, maar dan ben je in ieder geval al een stuk vooruit gekomen. En als je motivatie nodig hebt, is dit topic er natuurlijk altijd. ^^

serein schreef:
    Ik heb een vraagje, ik denk dat mijn proloog af is, maar ik zoek kritische personen die opbouwende feedback zouden willen geven over het proloog. Zou iemand van jullie dat willen doen voor mij, alsjeblieft?

Ik wil wel. (:

1485
    Eindelijk weer geschreven. c;