• Hallo,

    Ik had het in het lucht-je-hart-topic al vermeld, maar ik heb eindelijk - zonder gedoe - me in kunnen schrijven om begeleid te kunnen wonen. Er zijn twee wachtenden voor me, wat betekent dat het naar mijn mening niet al te lang meer zal gaan duren. I'm so happy. Al jaren zit ik hiermee en eindelijk komt er een oplossing!
    Ook hebben mijn ouders eindelijk ingezien dat Eleos geen geschikte organisatie is en het oud, achterhaalt en haast zinloos is voor mij. Dit lucht enorm op voor mij, want ook hier zat ik al redelijk lange tijd mee.
    Pak allemaal een stukje cake, want het gaat eindelijk goed komen - hoop ik c;


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd! Wat fijn dat er eindelijk een oplossing voor je is gevonden. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Oh, dat is goed nieuws ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Tigresse schreef:
    Gefeliciteerd! Wat fijn dat er eindelijk een oplossing voor je is gevonden. (:


    16 - 09 - '17

    Heel mooi, Erieka!


    Ich liebe dich 27.12.23

    Dankjulliewel (bloos)

    Ik ben zó blij!


    26 - 02 - '16

    Dat is echt super nieuw! Ik snap wel niet waarom je niet gewoon op jezelf kan wonen zonder dat hele gedoe - je bent toch meerderjarig?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naoko schreef:
    Dat is echt super nieuw! Ik snap wel niet waarom je niet gewoon op jezelf kan wonen zonder dat hele gedoe - je bent toch meerderjarig?


    Dat is omdat alles me eigenlijk tegenzat. Mijn ouders wilden me niet helpen, zelfs tegenhouden en als je een zo'n über christelijk dorpje woont, gaat dat gewoon ontzettend moeilijk. Ik wil niet alles op het geloof afschuiven, maar de houding die sommige mensen daardoor aannamen maakte het wel moeilijker voor mij.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2015 - 22:00 ]


    26 - 02 - '16