• HA. Mijn topic.


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    (...)

    Pll spoiler.
    Dat soort dingen als dat A regelmatig de Britse spelling van dingen gebruikt, Wren moet het eigenlijk wel zijn aldfkjasdlfkj.


    Dat wist ik al haha :'D Maar true.


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    (...)

    Dat wist ik al haha :'D Maar true.


    Ik zei niet dat je dat niet wist, maar aldfjaldfj. Ik ben daarna op zoek gegaan naar theorieën maar sommige dingen zijn wel heel ver gezocht (het bloemending? Iedereen heeft wel eens bloemen) maar anderen zijn heel logisch.


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    (...)

    Ik zei niet dat je dat niet wist, maar aldfjaldfj. Ik ben daarna op zoek gegaan naar theorieën maar sommige dingen zijn wel heel ver gezocht (het bloemending? Iedereen heeft wel eens bloemen) maar anderen zijn heel logisch.


    Bloemending?


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    (...)

    Bloemending?


    Nou, hij zou verdacht zijn omdat hij een paar keer gezien is met bloemen (twee keer) en omdat A nog wel eens bloemen geeft.
    Hij is wel trouwens al lang niet meer geweest, hmm. Naja, je hebt nu natuurlijk het hele Charles-ding, maar tsja.


    Reality's overrated.

    EZRA IS Z LEKKER. IK HEB FEEELS>


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    EZRA IS Z LEKKER. IK HEB FEEELS>


    SAME EZRA IS BAE


    "Family don’t end in blood”

    Als Ezra A blijkt te zijn ga ik huilen.


    "Family don’t end in blood”

    Wij hebben Jillz thuis en extra veel wijn en één of andere drank die Hugo heet hehe want mijn zus had gisteren party.


    "Family don’t end in blood”

    Maar Aria, dat soort dingen als in the ghosttrain waar ze haar naam op het glas schrijft. Er is wel heel erg de nadruk gelegd op haar die da opschrijft. Eerst geen enkel geluid, nooit, en opeens als die vraag is gesteld komt er een trein langs en dan is het daarna meteen weer 'stil'. Waarom zo obvious? Wren is voor mij A, maar Aria zou er ook heel goed iets mee te maken kunnen hebben.


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    Maar Aria, dat soort dingen als in the ghosttrain waar ze haar naam op het glas schrijft. Er is wel heel erg de nadruk gelegd op haar die da opschrijft. Eerst geen enkel geluid, nooit, en opeens als die vraag is gesteld komt er een trein langs en dan is het daarna meteen weer 'stil'. Waarom zo obvious? Wren is voor mij A, maar Aria zou er ook heel goed iets mee te maken kunnen hebben.


    True. Al zouden ze dat ook expres kunnen doen want er zijn in totaal best veel mensen verdacht gemaakt in de serie tbh.


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    Wij hebben Jillz thuis en extra veel wijn en één of andere drank die Hugo heet hehe want mijn zus had gisteren party.


    IK WIL. Vooral dat Hugo voor de fun.


    Reality's overrated.

    Somerharding schreef:
    (...)

    True. Al zouden ze dat ook expres kunnen doen want er zijn in totaal best veel mensen verdacht gemaakt in de serie tbh.


    Ja, maar kom op, dat zou een héle stomme manier van verdacht maken zijn.


    Reality's overrated.

    Somerharding schreef:
    (...)

    SAME EZRA IS BABE


    Reality's overrated.

    Effs schreef:
    (...)

    Ja, maar kom op, dat zou een héle stomme manier van verdacht maken zijn.


    Dat is waar.


    "Family don’t end in blood”

    Effs schreef:
    (...)


    Wat heb jij tegen het woord bae


    "Family don’t end in blood”