• Stel je voor; je leeft je leven, je gaat naar school en groeit op zoals alle kinderen. Als je 18 wordt, krijg je een baan toegewezen op je prestaties, maar niet alleen dat. Je krijgt de perfecte partner toegewezen, iemand die perfect bij je past. Gebaseerd op alle keuzes die je gemaakt hebt, je hobby's, je baan en je talenten. Klinkt je dat niet als een sprookje in de oren? Helaas zijn sprookjes vaak te mooi om waar te zijn.
    In het jaar 2250 is de technologie niet zozeer vooruit gegaan als we verwacht hadden, op één vlak na. Dat zijn de robots, of beter gezegd, androïdes. Het zijn robots gemaakt om op mensen te lijken. Deze worden perfect aangepast en geprogrammeerd om jouw perfecte partner te worden. Je wordt aan deze perfecte partner gekoppeld, je trouwt en krijgt kinderen uit een gedeelde DNA bank. Het leven is beter dan ooit tevoren. Koppels scheiden niet meer, gaan niet meer vreemd en kinderen raken niet verstrikt in zo'n drama. Niemand eindigt alleen, de misdaadcijfers zijn enorm gedaald en iedereen is gelukkig.
    Je date niet in je leven, je wordt op niemand verliefd. De mogelijkheid is er niet eens meer, de andere sekse, of dezelfde sekse, betekent niks voor je, want je kijkt enkel uit naar de toekomst met je perfect mate, zoals ze genoemd worden. Je weet dat enkel dat je echt gelukkig zal maken en daarentegen, het is tegen de regels om met een mens te trouwen. Maar wat nou als iets daar verandering in brengt en je een ander idee van geluk krijgt?

    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 21:17 ]


    Your make-up is terrible

    Oeh! Dit klinkt leuk! (: Ik neem een abo.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De laatste tijd lees ik niet veel story's mee, de meeste zijn op inactief gezet of niet meer ge - update.
    Dit is wel een kijkje waard, ik zat er al op te wachten, dus abo!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Painkiller schreef:
    Oeh! Dit klinkt leuk! (: Ik neem een abo.


    26 - 02 - '16

    Hey! Had de link gestuurd! ;O hahaha
    Maar mijn abo heb je. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wauw, dat had ik echt niet verwacht, haha. Ik zal zo snel mogelijk een normaal hoofdstuk voor jullie schrijven!


    Your make-up is terrible

    Oh, interessant!


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Klinkt een beetje als Matched van Allie Condie. Die verhaallijn intrigeerde me zeker en dit klinkt ook alvast erg interessant, dus ik houd het in de gaten! :)


    She's imperfect but she tries

    Tada, chapter one!


    Your make-up is terrible

    Chapter two


    Your make-up is terrible

    Chapter three


    Your make-up is terrible