• Lieke - Malums - 8 maart | 18
    Gabriëla - McDonell - 29 december | 18
    Noek - Effs - 27 juni | 16 *O*
    Eva - Vivid - 30 maart | 15
    Esmée - Somerharding - 18 oktober | 16



    [ bericht aangepast op 27 juni 2015 - 16:34 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Effs schreef:
    ESSIE. War is er niy met Midiam


    Oh, niks belangrijks. Ik leg later wel uit.

    [ bericht aangepast op 28 juni 2015 - 0:22 ]


    "Family don’t end in blood”

    Somerharding schreef:
    (...)

    HAHAHAHA ik zit eigenlijk alleen maar op mijn telefoon. Ze praten hier alleen maar over voetbal. :')

    ALTIJD OMG HAHAHA. Ik ga dan helemaal los, echt meteen als ik binnenkom al. Ik + alcohol wordt een ramp i s2g. :'D


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Somerharding schreef:
    (...)

    JAAA DOE.


    Welk voetbal hebben ze het over?


    Danmarks Dynamite.

    HAHAHHAH gister had ik een feestje en toen had ik drinken dus ik had dat in mn hand en toen drukte Jasper mijn drinken in mijn gezicht en toen zat mn gezicht en benen enzo onder de dubbelfris. En toen gooide ik de rest van mijn drinken over hem (en niels per ongeluk) heen. HAHAHAH. En toen zei ik ja mijn gezicht zit helemaal vol met dat spul van jou en toen ging ie weer dirty minded doen en dat 349834738 keer herhalen ok


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    (...)

    Welk voetbal hebben ze het over?


    Over dat Real Madrid teveel spelers koopt en dat buitenspel een slechte regel is of zo


    "Family don’t end in blood”

    Malums schreef:
    (...)

    klojo. dat heb ik vERTELD

    o nee maar ik bedoel van gaan we dan via gab naar noek ofzo en hoe en wat want idk


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mijn verhsal bij de laatst gelezen. Killing Love, gek dat menseb dst actually nog steeds lezen want ik zir hem regelmatig opduiken.


    Reality's overrated.

    Vivid schreef:
    (...)
    o nee maar ik bedoel van gaan we dan via gab naar noek ofzo en hoe en wat want idk


    Alleen Lieke komt though, tenzij jij ook wilt komen. HAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    My eholr fucking body hurts.


    Reality's overrated.

    Somerharding schreef:
    (...)

    Over dat Real Madrid teveel spelers koopt en dat buitenspel een slechte regel is of zo


    Ugh Real en ugh, wat is dat nou weer. Buitenspel maakt het spel juist interessanter. HAHAHA ik heb discussie met je familie, zonder dat ik een discussie heb.


    Danmarks Dynamite.

    Vivid schreef:
    (...)
    o nee maar ik bedoel van gaan we dan via gab naar noek ofzo en hoe en wat want idk


    Jaaa, van Gab naar Noek. Maar ik kom als enige, Noek zou eerst ook komen maar die kan niet meer door fuCKING SCHOOL.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Ugh Real en ugh, wat is dat nou weer. Buitenspel maakt het spel juist interessanter. HAHAHA ik heb discussie met je familie, zonder dat ik een discussie heb.


    HAHAHAHA same


    "Family don’t end in blood”

    [center][/center]fucking school ja.


    Reality's overrated.

    McDonell schreef:
    (...)

    Alleen Lieke komt though, tenzij jij ook wilt komen. HAHAHA.

    ooooo. jaa. idk. ik vraag wel. maar leiden is ver

    maar
    ja


    IK WORD ZO CHAGRIJNIG VAN DIE LIGHT'S ACEDEMY OFZO DE TOEKOMST WAS ZO BRIGHT VOOR ONS. FUCKING KLOJO'S.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    We zijn nu gewoon met z'n vijven online en dat is alles. omg. HAHAHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you