• Hallo iedereen

    Ik ben van plan om een strip te maken , maar ik kan niet tekenen , als iemand mijn strip wilt tekenen. de strip zal uit gegeven worden.
    Uitleg over de strip:
    Ik had al eerder Nederlandse korte boeken gemaakt maar ik zou iets meer doen , ik wil er nu strips van maken zodat de mensen er een echt beeld van kunnen krijgen, het is een Engelse strip , Hieronder een beetje uitleg van de strip:

    Titel: Super Heroes : The Chosen Ones.

    Hoeveel Personages? momenteel 31 personages

    Verhaal(Engels) , hier zijn verschillende synopsissen
    1 : On a day , The Director saw the evil coming , he and the teachers had a council to bring together , The Chosen . The first Chosen must find the other Chosen , it’s up to Jerome to bring them together en defeat the evil in the world before it comes and defeat the Super Heroes.

    2 : Jerome lives a normal life , but one day his life changed , he must find together The Chosen to defeat the evil and save the world, it’s up to them to fight against the villainous fire lord Kazar.

    3 : The Chosen can’t trust anyone in this times , they must combine their powers the defeat the king of fire , but he’s not the only one who wants to kill The Chosen , there are other villains , like serial killers.

    4 : If The Chosen can’t protect the world , the world will end up in fire and death , everyone will end in a bloodbath , can Jerome and the others fight against fire lord Kazar , or will they die in a carnage?

    Ik wil ongeveer 60 pagina's hebben.

    ik schrijf de eerste strip , alleen een tekenaar zoek ik nog , mensen die geinteresseerd zijn. laat even een berichtje achter.

    Verwacht je dat de tekenaars het gratis voor je doen of geef je ook een vergoeding?


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Hooverphonic schreef:
    Verwacht je dat de tekenaars het gratis voor je doen of geef je ook een vergoeding?



    als ze het gratis willen doen mag dat , maar ik kan ze ook een vergoeding geven

    Oeh, ik ben zeker geïnteresseerd. Ik moet alleen kijken of ik hier tijd zou hebben, want voor dit soort dingen moet je echt de tijd nemen.
    Ik heb geen idee voor wanneer je dit zou willen publiceren?

    [ bericht aangepast op 25 juni 2015 - 16:37 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell