• eva be like: KIND

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 23:58 ]


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Jep, hij is net zo'n slungel als Luke vind ik, alleen dan wel korter HAHAHAH. En hij lijkt er totaal niet op hoor.
    HEHEHEHEHE, ja.


    OMG OMGOM GYAS DAN GAAN WE KIJKEN WANT OMG ALS HIJ DAN KIJKT DUIKEN WE WEG IN DIE PADEN HAHAHAHAHA EN STIEKEM FOTO'S MAKEN ENZO :'DDDD


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Lieksel, ik zou ook nog die gozer van de hoogvliet laten zien. HAHAHAHAHA


    OH JA HAHAHAHAHAHAHA wacht ook volgende week ^^ (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    JA HAHAHAHAHAHAHA HAHAHAHAHA IK GA NOG STEEDS STUK KLOJO'S DIE ZE ZIJN
    oke wacht ik ga sturen wat er verder gaat gebeuren bc idc en jij mag het wel weten :'D
    als je het niet wilt tbh moet je niet lezen WAUW ZO VEEL LOGICA LIKE WHUT


    intermission – kijkje bij de jongens van JD
    rumour 4 – meisjes/groupies
    4 x 1 Feestje bij 5sos, Calum nodigt Cara uit, Cara vraagt Laurianne mee (omdat ze niet alleen durft) (vierde telefoontje)
    4 x 2 Het feest, Cara is verbaasd als ze de jongens van JD daar ziet, Erik komt naar haar toe (Laurianne zoent met Mikey) (Cara misschien ook met Cal)
    4 x 3 Cara en Laurianne wisselen hun gedachtes over het feest en Cara verteld hoe verdacht ze Erik vind, Laurianne is meer in de wolken
    4 x 4 Opnieuw gaat Cara met Calum praten over JD (Mikey vraagt Laurianne mee uit)
    4 x 5 Calum heeft een vaag vermoeden wie JD is en Cara wilt met de hele band praten
    rumour 5 - fighting with the boys
    5 x 1 Cara weet het allemaal even niet meer (ook haar gevoelens voor Calum) en ze gaat een dagje ergens heen met Kisha (vijfde telefoontje)
    5 x 2 De andere jongens vinden het naar om Calum zo te zien en dus willen zij ook wat doen, Cara vind dat alleen niet zo’n goed plan en ze krijgt ruzie met Calum (lekker toepasselijk met die rumour lol)
    5 x 3 Gab en Annick komen met Cara praten
    5 x 4 Calum bied zijn excuses aan, ze zoenen en hij vraagt haar als vriendin
    5 x 5 Cara voelt zich gelukkig en ze gaan op dubbeldate met Laurianne en Mikey
    rumour 6 - break up
    6 x 1 Dit artikel trekt Cara het meest (zesde telefoontje, geroezemoes op de achtergrond)
    6 x 2 Cara weet niet zo goed meer wat ze moet doen, het lijkt een dood spoor (Calum houd zich groot)
    6 x 3 Cara komt Erik tegen in het koffie zaakje, Erik laat per ongeluk wat los
    6 x 4 Cara gaat naar de politie, daarna naar Calum
    6 x 5 Happily ever after :’D
    epiloog: JD gearresteerd


    IM SURE ITS AWESOME van wAT IK HEB GELEZEN
    Ah, over drie jaar kom ik. ^.^


    Danmarks Dynamite.

    ik typte net een verhaal en toen delete ik het per ongeluk doei


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Malums schreef:
    (...)

    OMG OMGOM GYAS DAN GAAN WE KIJKEN WANT OMG ALS HIJ DAN KIJKT DUIKEN WE WEG IN DIE PADEN HAHAHAHAHA EN STIEKEM FOTO'S MAKEN ENZO :'DDDD


    HAHAHAHA volgensmij was ik vandaag fucking opvallend. Ik ging langs hem lopen en telkens omkijken. HAHAHAHAHAAHAH.
    Nah, die hoogvliet gozer is oncool nu. :'D


    Danmarks Dynamite.

    fucking flowers of despair


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    (...)

    IM SURE ITS AWESOME van wAT IK HEB GELEZEN
    Ah, over drie jaar kom ik. ^.^


    HHAHAHAHAHAHAHAHA je komt ook nog op het feest (wbw) - zal ik dan uitgebreid beschrijven hoe jij en luke gaan lebberen in een hoek - HAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    HAHAHAHA volgensmij was ik vandaag fucking opvallend. Ik ging langs hem lopen en telkens omkijken. HAHAHAHAHAAHAH.
    Nah, die hoogvliet gozer is oncool nu. :'D


    HAHAHAHAHAHAHAHA KLOJO ZIE JE ONS STEEDS ZO LANGS LOPEN EN DAN HEEL UNDERCOVER HAHAHAHAAHHAAH
    toch wil ik hem zien HAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vivid schreef:
    fucking flowers of despair


    geen leuk verhaal ? :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    that's when we uncover COVER COVER


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Malums schreef:
    (...)

    geen leuk verhaal ? :'D

    idek het verpest ons top moment dus ik mag dat niet HAHHAAH


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    idek het verpest ons top moment dus ik mag dat niet HAHHAAH


    HAHAHAHAHA ik vond het ook jammer mja :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    HHAHAHAHAHAHAHAHA je komt ook nog op het feest (wbw) - zal ik dan uitgebreid beschrijven hoe jij en luke gaan lebberen in een hoek - HAHAHAHAHAHA


    Uuuuuh. JA.


    Danmarks Dynamite.

    oh wacht ik ken dat meisje die het heeft geschreven ik had haar gemeet ze is wel aardig maar een beetje verlegen


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Malums schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHAHAHAHA KLOJO ZIE JE ONS STEEDS ZO LANGS LOPEN EN DAN HEEL UNDERCOVER HAHAHAHAAHHAAH
    toch wil ik hem zien HAHAHA


    HAHAHAHHA JA MET ZWARTE HOODIES. HAHAHAHAHAH. IK LIG HELEMAAL DUBBEL HIER.
    fuck you, oké. :'D


    Danmarks Dynamite.