• You will never know,
    just how beautiful you are to me.



    Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4 • 5 • 6 • 7 • 8
    Speeltopic: 1 • 2 • 3 • 4

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.


    Rollen:
    • Tyler • Ginoble • Denize
    • Connor • Foist • Xantha
    • Max • Somnephilia • Lucca
    • Zachary • Sociopaths • Marie
    • Ashton • Copterus • Yu
    • Nathaniel • Raccoon • Saar
    • Alexander • Jukeboxes • Xanthe
    • Will • xBooBear •
    • Matthew • Zalejska • Nova

    • Elles • Qingsel • Qing
    • Reagan • Copterus • Yu
    • Adannaya • Gunnulfsen • Dore
    • Jordan • Ginoble • Denize
    • Jacelyn • Sociopaths • Marie
    • Ruby • The_Glue • Julya
    • Regina • JudithSuzann • Judith
    • Hester • Howland • Fren
    • Gereserveerd • Khronos • Savannah

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan -> Tylan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn -> Jashton
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan -> Zardan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester -> Aletty

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: Vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Afwezigheden:
    Juli
    • Lucca: 1 — 18
    • Judith: 4 — 19
    • Yu: 5 — 23
    • Xanthe: 30 — 31

    Augustus
    • Xanthe: 1 — 9
    • Qing: 2 — 12
    • Qing: 22 — 30
    • Marie: 8 — 31

    [ bericht aangepast op 24 juni 2015 - 20:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 17:56 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Misschien kunnen we dat van onze fanfic maken? Ipv van een fanfic gewoon een zoetsappige story c: als e dat ziet zitten ofc.


    DOEN! I WANNA READ! O.o


    Mhm?

    Howland schreef:
    (...)

    I'd love to, Xanthe. I love Aletty, I don't want to ruin my OTP.

    Zou je dat willen doen? En dan met Alexander en Hetty of met die andere die we hadden?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Jukeboxes schreef:
    (...)
    Zou je dat willen doen? En dan met Alexander en Hetty of met die andere die we hadden?


    I prefer Aletty.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Guys, ik ga gaan slapen. Ik ben zo vreselijk moe, maar ik zeg dan nog maar even dat ik morgen heel de dag weg ben: Walibi met vriendinnen en daarna scouts. Ik blijf nu nog wel even, maar ga niet te lang meer opblijven.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Howland schreef:
    (...)

    I prefer Aletty.

    Sure, we'll do that.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kijk, mensen. Ik denk dat ik Hetty hier gewoon helemaal wil afsluiten. Hoe drama-drama dat ook is. Maar ik begrijp dat dat voor jullie niet leuk is, dus denk ik dat Hester zal verhuizen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Qing: you have a fantastic socal life! Now dump it O.O Ik zal nog posten (;
    Fren: Ï'll miss you and Hetty <3


    Mhm?

    You'll read Hetty in our story, dear. Ik kan hoofdstukjes schrijven op papier en die dan even uploaden – een halfuurtje per week internet moet genoeg zijn om dat te doen. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Lucca: Is het ook zo sociaal als ik zeg dat het dezelfde meisjes zijn van de poolparty en de sleepover? :')
    @Fren: Ik vind het heel erg jammer en ik zal jullie zeker missen :c maar ik begrijp je beslissing en je keuze (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Qingsel schreef:
    @Lucca: Is het ook zo sociaal als ik zeg dat het dezelfde meisjes zijn van de poolparty en de sleepover? :')
    @Fren: Ik vind het heel erg jammer en ik zal jullie zeker missen :c maar ik begrijp je beslissing en je keuze (:


    Ja xd je gaat tenminste weg (;


    Mhm?

    Howland schreef:
    You'll read Hetty in our story, dear. Ik kan hoofdstukjes schrijven op papier en die dan even uploaden – een halfuurtje per week internet moet genoeg zijn om dat te doen. (:


    Oh yay :3 Waarschuw me dan wel even (;


    Mhm?

    Howland schreef:
    You'll read Hetty in our story, dear. Ik kan hoofdstukjes schrijven op papier en die dan even uploaden – een halfuurtje per week internet moet genoeg zijn om dat te doen. (:

    Allright. Ik moet ook werken dus ik ben ook alleen maar 's avonds online, plus ik moet blokken :'D en een taak maken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik wil niet pessimistisch zijn, maar ik vrees dat het MSV de zomervakantie niet zal overleven. Twee en een halve maand is echt lang voor een MSV. Anders zou ik zeker willen terugkomen met Hester.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    @Lucca: mijn moeder is er slecht gezind over :')
    @Fren: I'll try to keep it alive. :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga bijna nooit uit (lees nooit)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque