• In een ogenschijnlijk verlaten schuur in het rustieke zuiden van de Verenigde Staten woont een twaalftal lang vergeten kinderen. Weggevlucht van hun oude bestaan leven zij hier samen, onopgemerkt door de rest van de wereld. Maar twaalf vergeten kinderen dragen twaalf vergeten verledens met zich mee, die langzaam de overhand beginnen te krijgen over de eensgezindheid in de schuur. Weet grondvester Jody de harmonie in de groep te behouden of valt zijn barn, zowel letterlijk als figuurlijk, uiteen?

    Dit zijn de verhalen van Jody, Morris, Bryanna, Dustin, Regina, Tiffany, Paul, Bekka, Randy, Roxanne, Angie en Lori.




    [Plaatje is aanklikbaar]


    Aangezien ik normaal alleen fantasy en sciencefiction verhalen schrijf, wilde ik eens een keer wat doen wat een beetje uit mijn comfortzone lag. Dit is het resultaat: een verhalenbundel over een Amerikaanse schuur en zijn gehavende, jonge inwoners. Ik activeer eigenlijk nooit verhalen zonder al een proloog te hebben geschreven, maar juist omdat dit genre nieuw voor me is, vind ik het fijn om te zien hoe het ontvangen wordt. Dus neem vooral een kijkje als het je interesseert ^^.


    i put the fun in funeral

    Sowieso abo. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit klinkt wel erg interessant, maar ik ben nu juist wel benieuwd naar een proloog of hoofdstuk, haha. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Dit klinkt wel erg interessant, maar ik ben nu juist wel benieuwd naar een proloog of hoofdstuk, haha. :'D


    16 - 09 - '17

    Palinoia schreef:
    Sowieso abo. _O_


    Yay! ^^

    Square schreef:
    Dit klinkt wel erg interessant, maar ik ben nu juist wel benieuwd naar een proloog of hoofdstuk, haha. :'D


    Dat begrijp ik, hij komt er zo snel mogelijk aan hehe :].


    i put the fun in funeral

    Whoah, dit klinkt interessant! :] Abo (want chaos in mijn leven) want ik wil meeer!

    Skrivbar schreef:
    Whoah, dit klinkt interessant! :] Abo (want chaos in mijn leven) want ik wil meeer!


    Haha, dankjewel ^^.


    i put the fun in funeral