Hi!
Ik ben al een beste poos 'achter de schermen' bezig met een verhaal. En ik wil binnenkort beginnen met posten. Maar daar heb ik een titel voor nodig. Engels of Nederlands maakt niet zo uit, aangezien ik in beide talen zal schrijven.
Het gaat over Payson, een meisje dat een Riddere wordt genoemd. Victora, voormalige VS, bestaat uit 10 staten met ieder een eigen monarchie. Eens per vijf jaar wordt de Gen-Select gehouden. dit is een traditionele periode waarin de zonen en dochters van deze koningen zich gaan huwen. Een meisje als Payson en haar bloedlijn maakt geen schijn van kans. Alles veranderd echter als er drastische wendingen voorkomen. Mensen worden getest, hun bloed gemanipuleerd, hun genen geherprogrammeerd. Een geheim groepje jongeren is vastbesloten hier iets aan te doen en ze gebruiken Payson als spion.
Een echte samenvatting heb ik dus nog niet. Maar thema's van o.a. De Selectie, Divergent en The Hunger Games zou je erin kunnen herkennen. Een beetje in die richting. (het is geen fanfictie)
ik hoop dat jullie me wat op weg kunnen helpen ^^
The Definition of Insanity