• Hallo!

    Ongeveer een jaar geleden had ik een suggestie gedaan omtrent het foto's in de spotlight. Dat kan namelijk niet. Er kwamen toen een paar reacties en het kwam er op neer dat er geen foto's rechtstreeks in de spotlight konden, i.m.v trolls en dat soort dingen. Een link naar een foto in de spotlight kan naar mijn idee echter geen kwaad.

    Dus bij deze zet ik de suggestie opnieuw neer, dit keer duidelijker en in een nieuw jasje.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het niet zoveel waarde hebben, om eerlijk te zijn. Ik ben tegen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik zie er geen kwaad in, dus ik ben voor.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Op zich kunnen trolls nu nog steeds eigenlijk wel dingen uitsteken met de spotlight als ze er stories inzetten die tegen de regels zijn ofzo. Probleem is dat wat in de spotlight staat, daar ook blijft en we er niets aan kunnen doen. Maar dat is dus niet alleen voor foto's. Ik kan me het vorige topic wel herinneren en volgens mij was ik er toen ook tegen vanwege trolls, maar eigenlijk kan dat met alle dingen die in de spotlight komen. =P
    En ik weet niet of trolls daar geld in steken.

    Over de suggestie van nu: ik heb er (nog) niet echt een mening over. Ik ga het voor mezelf nog even laten bezinken. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Aan de ene kant denk ik niet dat er veel mee gedaan gaat worden. Maar waarom ook niet?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Eh, ik snap 't niet echt helemaal volgens mij?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zie het kwaad er niet van in. Het is al zo moeilijk credits te verkrijgen, dus ik snap niet waarom je die zelfs maar zou verspillen om te trollen :'D That makes no sense. Dus ik ben 100% voor.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque