• Aangezien de zomer er weer aan komt en ik het nu al zat ben om m'n benen elke twee / drie dagen te scheren ben ik van plan ze te gaan waxen. Nu is mijn vraag aan jullie: hebben jullie hier ervaring mee en wat voor merk raden jullie aan? Mijn max. om uit te geven ligt wel ergens rond de 10 euro, hoewel ik eerlijk gezegd geen idee heb of dat te laag ligt.

    En om dit topic nog een beetje grappig te houden is een een filmpje van mannen die een bikini wax laten doen: https://www.youtube.com/watch?v=CEKfe2LDc5A


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can

    Ik heb het eergisteren geprobeerd maar het werkte voor geen meter en ik mag het toch niet meer al te vaak doen, tja. ;'D


    wat was dit ookalweer

    Om de twee/drie dagen? Ik doe het om de twee/drie weken en dat vind ik al veel :'D.
    Ik heb geen ervaring met waxen. Mij lijkt het ook niet prettig


    Seasons will change, but I shall remain

    Sugawara schreef:
    (...)
    Ik vind het echt een geweldig apparaat. Het blijft natuurlijk pijn doen, maar dat heb je ook met waxen. De hele korte haartjes kan je er zelfs mee weg halen ^^

    Ach, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden. Dat kan ik wel aan. Ik wil dat apparaat gewoon graag.
    Nu is mijn vraag eerder hoelang dat apparaat overleeft, want als het nou binnen een paar maanden om de een of andere reden kaduuk is, hoef ik het niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Furiosa schreef:
    (...)

    Hahaha dat dacht ik ook! De eerste keer geloofde ik ook niet helemaal dat het zou werken, maar het werkte dus wel.

    Mijngod. Dan snap ik wel dat je liever dit wil gebruiken. Is ook veel handiger. Ik ga het eens proberen. Koop jij het bij de kruidvat of waar is 't te koop?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb geen last van behaarde benen, ik hoef ook nooit te scheren dus ik kan je niet helpen :x.


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Ik heb geen last van behaarde benen, ik hoef ook nooit te scheren dus ik kan je niet helpen :x.

    Wut, wax of gebruik je zo'n apparaat dan?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Met waxen heb ik geen ervaring.

    Ik heb wel ooit ontharingsspray van Veet gebruikt, gekocht uit Kruidvat. Die werkte wel goed, maar ik heb er maar 2x mijn beide benen, en 1x 1 been mee kunnen gebruiken. :/ Misschien heb ik wat te veel schuim die keren gebruikt, omdat erop stond dat je een dik genoeg laagje erop moest doen, maar dan nog. (Zo dik waren de laagjes ook weer niet.) Ik heb er iets van €8-9 aan uitgeven, dus wat te duur...


    Ik wil een tuin vol egels

    Lolicia schreef:
    (...)
    Mijngod. Dan snap ik wel dat je liever dit wil gebruiken. Is ook veel handiger. Ik ga het eens proberen. Koop jij het bij de kruidvat of waar is 't te koop?


    Bij de Action zijn die van Veet nu 3 euro in plaats van 7. Je kan ook gewoon Kruidvat huismerk kopen denk ik.


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    (...)

    Bij de Action zijn die van Veet nu 3 euro in plaats van 7. Je kan ook gewoon Kruidvat huismerk kopen denk ik.

    Thankyouuu. Je hebt mn wereld zojuist een stuk makkelijker gemaakt, hehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yonggook schreef:
    (...)
    Wut, wax of gebruik je zo'n apparaat dan?


    Ik denk dat ze gewoon lichtblonde haartjes heeft die je bijna niet ziet ^^ Dat heb ik ook tenminste, en ik heb het tot nu toe overleefd zonder te scheren :3

    Ik heb geen ervaring. Ik hoef nauwelijks te scheren, lang leven blonde haartje.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yonggook schreef:
    (...)
    Wut, wax of gebruik je zo'n apparaat dan?


    Ik doe helemaal niets, ik heb geen beharing :').


    I just caught the wave in your eyes

    Yonggook schreef:
    (...)
    Ach, wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden. Dat kan ik wel aan. Ik wil dat apparaat gewoon graag.
    Nu is mijn vraag eerder hoelang dat apparaat overleeft, want als het nou binnen een paar maanden om de een of andere reden kaduuk is, hoef ik het niet.


    Die van mij is al een paar jaar oud.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Copterus schreef:
    (...)

    Ik doe helemaal niets, ik heb geen beharing :').

    Lucky bastard.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Copterus schreef:
    (...)
    Ik doe helemaal niets, ik heb geen beharing :').

    Wut, hoe heb je dat geflikt? .'-'.


    Quiet the mind, and the soul will speak.