• Hi, ik ben Nathalie en ik ben schrijver van het verhaal The Upperhand en een vidder op Youtube.
    Nu ik geslaagd ben en meer tijd heb, heb ik ook meer tijd om te gaan editen. Omdat ik nog weleens gebrek heb aan inspiratie heb ik bedacht om trailers te maken voor anderen. Nu willen julle vast een voorbeeld zien. Ik heb een youtube kanaal genaamd NMTxAngel. Je kunt daar meer voorbeelden zien als je interesse hebt.



    Als je interesse hebt, reageer dan met basisinformatie of vul dit lijstje in.

    Titel:
    Sfeer/Genre:
    Instrumentaal/Zang:
    Uiterlijk Personages:
    Bepaalde Quotes:



    Note: Ik kan je niks beloven. De uitkomst kan heel anders zijn dan je verwacht omdat ik gebruik maak van afleveringen van series en niet gebruik maak van clips van het internet. Vragen om een onbekend persoon gaat helaas niet. Ook kan ik niet garanderen dat de quotes die je zou willen hebben, ook gebruikt worden. Het is erg moeilijk om exact hetzelfde te vinden.

    MT Aanvraag gaat waarschijnlijk wel komen (:

    Ik was in zeeland zonder wifi dus dat was leuk. Mijn internetbundel was ook op dus dat was erg slim van mij. Ik probeer zo snel mogelijk op alle reacties te reageren :-)

    Titel: Still a Girl
    Sfeer/Genre: Komedie, meisjesachtig, maar niet te.
    Instrumentaal/Zang: Iets als Mi Mi Mi van Serebro, of een andere hit. (Het liefst vrolijk en zonder echte betekenis)
    Uiterlijk Personages: Ik heb er erg veel. Ik gebruik Ariana Grande (Anna), Lily Collins (Luun), Demi Lovato (Dani), Jessie J (Lola), Nina Dobrev (Lzzy) en Debby Ryan (Sofie). Iedereen, op Lily Collins (Luun) na is heel meisjesachtig, of probeert heel sexy/ cool te zijn. Als je bij iedereen de naam tussen haakjes erbij wil zetten, zou dat natuurlijk geweldig zijn (: Ook heb ik Lorde, als Ceciel. Maar die is gemeen enz.
    Bepaalde Quotes: Als het kan dit verhaaltje erin verwerkt.

    Every Girl,
    is still a Girl.
    It does'nt matter how dreamy, (beeld van Luun)
    Bitchy (Anna)
    Sexy (Lola)
    Uncertain (Lzzy
    Cute (Sofie)
    Cool (Dani
    or Stupid (Ceciel)
    she is.
    She is Still a Girl.


    obsessive rage

    Even een MT, je trailer is geweldig. (:


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Titel: Amadeus (het is een Niam story)
    Sfeer/Genre: De sfeer is, wel, goddelijk? En het genre is romantiek met een tikkeltje drama.
    Instrumentaal/Zang: Liever instrumentaal, maar als het echt niet anders kan, dan met zang.
    Uiterlijk Personages: Niall Horan en Liam Payne. Niall is op het begin erg lelijk. Hij heeft donkerrood haar met vuilblonde puntjes, kleurloze, grijze ogen en scheve tander onder andere. Later gaat hij er juist erg engelachtig uitzien met goudblond haar, helderblauwe ogen en juist hele rechte, witte tanden. Je mag voor Niall best iemand anders gebruiken als dat makkelijker is, wat me wel lijkt. Voor Liam zou ik de 2011 Liam gebruiken, aangezien hij zeventien is in het verhaal.

    Verhaallijn in het kort.

    Liam Payne is een zeventienjarige jongen op een middelbare school. Hij is de typische einzelgänger, zonder al te veel vrienden en die regelmatig wordt buitengesloten van leuke groepsactiviteiten. Hij heeft ook helemaal geen behoefte aan sociaal contact. Nadat hij jarenlang de pesterijtjes van zijn klasgenoten heeft moeten aanhoren, heeft hij zich er eindelijk overheen gezet en hoort hij het geroddel en gegiechel achter zijn rug om allang niet meer. Dat Liam nogal een aparte jongen gevonden wordt, is niet vreemd. Niet alleen spendeert hij zijn vrije tijd aan het vele sporten en muziek maken, ook is één van zijn grootste hobby's verzamelen. Hij verzamelt onder andere prachtige natuurstenen, miniatuur-auto's, oude munten maar ook boeken uit of over de oudheid. Hij is namelijk erg geïnteresseerd in de Griekse mythologie en ook de leer van andere goden. Op een dag vindt hij een boek over de halfgod Amadeus, zoon van Apollo. Deze halfgod zou een enorm talent voor muziek hebben en wordt beschreven als een één en al prachtmens van de buitenkant. Hij zou pret in ieder's leven brengen. Liam raakt vrijwel meteen geobsedeerd door deze halfgod.

    Enkele dagen na het vinden van dit boek, komt er een nieuwe jongen bij hen in de klas. De jongen heeft donkerrood haar met vuilblonde uitgroei aan de puntjes van zijn haar; kleurloze, grijze ogen; een bleke, ietwat bevlekte huid en scheve, afgebroken tandjes. De jongen blijkt Niall te heten. Het duurt niet lang voor de pesterijtjes naar Niall toe verschuiven, maar Niall kan dit wat minder goed verdragen dan LIam. Niall is echt een ramp wat betreft muziek maken, maar toch wil hij graag in het zangkoor van de school en hoopt hij ooit gitaar te mogen spelen voor een groot publiek. Iedere noot die hij aanslaat is echter vals.

    Maar zodra Liam hem vertelt dat hij de rest moet negeren en hij gewoon zijn dromen achterna moet gaan, beginnen er dingen te veranderen. Wanneer Liam ineens recht in Niall's ogen kijkt, ziet hij plotseling een helderblauwe gloed; zo'n prachtige ogen heeft hij nog nooit gezien. Als hij het oogcontact echter verbreekt, zijn ze weer gewoon dof. Maar iedere keer als Liam Niall een nieuwe vorm van liefde toont, wordt Niall steeds een stukje knapper. Uiteindelijk krijgt Niall zijn goudblonde haar, helderblauwe ogen, rechte witte tanden en egale huid terug en blijkt hij de halfgod Amadeus te zijn. Voortaan ziet hij eruit als een soort engel, maar dan zonder vleugels.Hij blijkt dus ook enorm getalenteerd te zijn. Hij krijgt een nachtegalenstem en weet elk instrument zonder valse noot te bespelen.


    Niall geeft op een gegeven moment een gouden armbandje aan Liam met daarin 'Niall Amadeus Apollo Horan' gegraveerd. Een soortgelijke scène zou ik er wel graag in hebben.

    Verder maakt het me niet heel veel uit. De trailer hoeft wat mij betreft niet heel erg lang te zijn. Een minuutje of zo.

    Alvast bedankt!


    Hiiiiiiiii. x

    Luckyblue schreef:
    Even een MT, je trailer is geweldig. (:


    “A queen will always turn pain into power.”

    Luckyblue schreef:
    Even een MT, je trailer is geweldig. (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ziet er geweldig uit! Ik heb Sony Vegas lang geleden ook een keer gebruikt en ben van plan om het weer te proberen, heb je toevallig wat tips? :3


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Gaskarths schreef:
    MT c: echt een prachtige trailer ^^!


    16 - 09 - '17

    Titel: In het Web van de Spin
    Personen ik rang ze ff op belangrijkst dan kan je zien wie er het meest inmoet: 1. Natalie dormer (Elementary) Moriarty (Sherlock Bbc) John Watson (Sherlock BBC) Mycroft Holmes en Sherlock Holmes (Sherlock BBC) en Keira Knightley (schrijf ik de naam goed?)
    Muziek: Intense muziek / the devil within - ik zoek zo de artiest op.
    Sfeer: Duister, crimineel, verstikkend? Overweldigend.
    Qoutes: I
    Link 1; https://m.youtube.com/watch?v=X1W3jrljKkQ direct dat eerste zinnetje. Dit filmpje bevat trouwens ook goed materiaal zoals die pistolen, rollende knikkers en bloedsporen
    Eventuele clips : https://m.youtube.com/watch?v=AwklB0kVkOI dit clipje zet ook al redelijk de sfeer neer.
    wil je ook nog de beschrijving weten? Hij is namelijk iets te ingewikkeld om hier even kort te posten. Moet ik je een pbtke doen?

    [ bericht aangepast op 22 juli 2015 - 22:01 ]


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...