• Ik wist niet wat ik als titel moest zetten. So yeah. Ik wou het eigenlijk in 'Het Kaya Scodelario Foto/Gif Topic' veranderen, maar ik was bang dat jullie daar niet heel blij mee zouden zijn.

    Welke boom vind je leuk?


    Reality's overrated.

    Slaaaaplekker Noekerd! xoxo


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    Slaaaaplekker Noekerd! xoxo


    Dit en ik ga even reageren maar ik weet nu niet precies hoe want sklfjs ik voel me even niet comfortabel in m'n lichaam en overal.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2015 - 23:04 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    I will be waiting. Ik zal mijn best doen om te antwoorden.


    Danmarks Dynamite.

    Rumple en Belle zijn otp, en Charming en Snow en Killian en Emma. En also ROBIN EN REGINA OEF


    Danmarks Dynamite.

    Eef. Je bent echt perfect. Ik ben gewoon jaloers op hoe je eruit ziet en alkjdslkfj ja dat dus oh en je staat in de top oeeeh (wbw)

    EN MALUM EN LASHTON ZIJN OTP IMMA DIE NOW BYE


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    EEF HAHAHAHAHAHAHA DAMN DIE REACTIE OP MIJN STORY ALFKJDSLKFJALKDF HAHAHAHAH dat dacht ik tbh ook maar omg :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Maar ik zie toch geen toekomst in mij dus ik heb daarvoor ook geen motivatie en ik heb geen motivatie en ugh. De enige volwassene die dat snapt is Aline's moeder. Hoe triest. En mijn zusje is het modelkind en daardoor voel ik me natuurlijk nog slechter en ugh ik moet echt stoppen met zo te doen, want hier bereik ik niks mee, maar ik ben zo moe en sad en ik wil niet meer.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Malums schreef:
    Eef. Je bent echt perfect. Ik ben gewoon jaloers op hoe je eruit ziet en alkjdslkfj ja dat dus oh en je staat in de top oeeeh (wbw)

    EN MALUM EN LASHTON ZIJN OTP IMMA DIE NOW BYE

    Ik ben niet perfect. Nope. Nooit. MAAR DANK JE. En Gab en Noek, ik hou ook van jullie maar ik was even niet in de mood om daarop te reageren. Sorry.
    OOEEH.

    EN CASH EN HOLLSTEIN EN CAMREN.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Malums schreef:
    EEF HAHAHAHAHAHAHA DAMN DIE REACTIE OP MIJN STORY ALFKJDSLKFJALKDF HAHAHAHAH dat dacht ik tbh ook maar omg :')

    HAHAHAHA JA ECHT HOOR. PPFFT.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    Ik ben niet perfect. Nope. Nooit. MAAR DANK JE. En Gab en Noek, ik hou ook van jullie maar ik was even niet in de mood om daarop te reageren. Sorry.
    OOEEH.

    EN CASH EN HOLLSTEIN EN CAMREN.


    Je verdiend veel meer abo's tbh, ik ga 'm straks even in de spotlight doen (wbw) 's nachts werkt het want DAN KOMT ER NIET NA 5 MINUTEN EEN ANDERE STORY VOOR LIKE LIFE STRUGGLES


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vivid schreef:
    Maar ik zie toch geen toekomst in mij dus ik heb daarvoor ook geen motivatie en ik heb geen motivatie en ugh. De enige volwassene die dat snapt is Aline's moeder. Hoe triest. En mijn zusje is het modelkind en daardoor voel ik me natuurlijk nog slechter en ugh ik moet echt stoppen met zo te doen, want hier bereik ik niks mee, maar ik ben zo moe en sad en ik wil niet meer.



    Weet je wat het is, ik ken het gevoel. En ik weet hoe het is om je zo te voelen en niks te willen. Alles is kut, huh. Maar het enigste wat je niet mag doen is opgeven. Mijn broer was ook beter als mij, maar niet iedereen kan op en top geweldig zijn. Je moet gewoon gaan slapen, snel genoeg. (ook al weet ik dat dat met je slaapritme waarschijnlijk niet gaat lukken). Ik snap zo erg dat je niet meer verder wel. Damn, maar je moet niet opgeven. Probeer motivatie te krijgen.
    Als je huiswerk maakt, muziek opzetten, WRTS, samenvattingen maken whatever je nodig hebt. Als je hulp nodig hebt, kan ik het altijd proberen.
    Je wilt echt niet terecht komen hoe ik nu ben. En ik wil sowieso niet dat je erover nadenkt om te stoppen met alles. Want je bent zo'n mooie, geweldige, gezellige en slimme meid. En dat moet je echt van me aannemen. Je mag dan misschien je niet goed voelen in je lichaam, maar je bent echt super mooi. Ik zit ook niet goed in mijn lichaam en ik probeer mezelf ook beter te laten voelen erover. En fuck, het duurt zo lang en ik zit nu aan zak Doritos chips, maar hey, je bent een stukkie jonger dan mij en jij kan het nu nog veranderen. Jij kan iedereen laten zien hoe geweldig bent! En dan valt alles snel genoeg op z'n plaats.


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    Je verdiend veel meer abo's tbh, ik ga 'm straks even in de spotlight doen (wbw) 's nachts werkt het want DAN KOMT ER NIET NA 5 MINUTEN EEN ANDERE STORY VOOR LIKE LIFE STRUGGLES

    YAS ILY OMG EN IKR DE STRUGGLES ZIJN REAL


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Fucking Annataart


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik moet ook eens verder aan m'n Robin Hood story. Maar ik heb het fut niet om een voorkant maken. HAHAHA. Kutzooi.


    Danmarks Dynamite.

    Wanneer komt Halseys album uit?


    Danmarks Dynamite.