• Ik wist niet wat ik als titel moest zetten. So yeah. Ik wou het eigenlijk in 'Het Kaya Scodelario Foto/Gif Topic' veranderen, maar ik was bang dat jullie daar niet heel blij mee zouden zijn.

    Welke boom vind je leuk?


    Reality's overrated.

    BIJ DE AH HIER HEBBEN ZE EEN SIXPACK VAN BLUE BASTARD EN IK WAS HELEMAAL IN HEAVEN


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik had het met m'n moeder over die neuspiercing zegt ze: "Je hebt zo'n mooi neusje. hm." HAHAHA AWH.
    Ze zei toen daarna wel ineens: "Ja dan ga je een piercing laten zetten als Lieke er is." EN I was like: "NO SHE IS"


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)

    Wat ik begreep is dat ze de nummers zong. Maar dat ze het vreselijk kut vond als mensen het leakten..


    Oh zou ook kunnen tho. Maar ik lees dingen altijd maar half HAHHAHA.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Ik had het met m'n moeder over die neuspiercing zegt ze: "Je hebt zo'n mooi neusje. hm." HAHAHA AWH.
    Ze zei toen daarna wel ineens: "Ja dan ga je een piercing laten zetten als Lieke er is." EN I was like: "NO SHE IS"


    HAHAHAHAH awh. We gaan gewoon samen. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lieke deze foto moeten wij maken @ Duitsland next year. (cat)


    Danmarks Dynamite.

    PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    Lieke deze foto moeten wij maken @ Duitsland next year. (cat)



    Ja omg dat is fucking awesome.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Malums schreef:
    (...)

    HAHAHAHAH awh. We gaan gewoon samen. (wbw)


    Ik zou het niet kunnen omdat ik een week daarna op vakantie ga en ga zwemmen verdomme. :'D
    Mja, ik ben nu ook met bang met werk. Maar aan de andere kant, ik heb toch ook al een ding in me lip. HAHAHAHA


    Danmarks Dynamite.

    Malums schreef:
    (...)

    Ja omg dat is fucking awesome.


    Met Essie en maybe Noek, ook eentje dan. Hehehe.
    Ja, ze hebben daar een meer en dan gaan we gewoon skinny dippen. HAHA NEE JOKE DOEI


    Danmarks Dynamite.

    McDonell schreef:
    (...)


    Weet je wat het is, ik ken het gevoel. En ik weet hoe het is om je zo te voelen en niks te willen. Alles is kut, huh. Maar het enigste wat je niet mag doen is opgeven. Mijn broer was ook beter als mij, maar niet iedereen kan op en top geweldig zijn. Je moet gewoon gaan slapen, snel genoeg. (ook al weet ik dat dat met je slaapritme waarschijnlijk niet gaat lukken). Ik snap zo erg dat je niet meer verder wel. Damn, maar je moet niet opgeven. Probeer motivatie te krijgen.
    Als je huiswerk maakt, muziek opzetten, WRTS, samenvattingen maken whatever je nodig hebt. Als je hulp nodig hebt, kan ik het altijd proberen.
    Je wilt echt niet terecht komen hoe ik nu ben. En ik wil sowieso niet dat je erover nadenkt om te stoppen met alles. Want je bent zo'n mooie, geweldige, gezellige en slimme meid. En dat moet je echt van me aannemen. Je mag dan misschien je niet goed voelen in je lichaam, maar je bent echt super mooi. Ik zit ook niet goed in mijn lichaam en ik probeer mezelf ook beter te laten voelen erover. En fuck, het duurt zo lang en ik zit nu aan zak Doritos chips, maar hey, je bent een stukkie jonger dan mij en jij kan het nu nog veranderen. Jij kan iedereen laten zien hoe geweldig bent! En dan valt alles snel genoeg op z'n plaats.

    Awh, Gab, ik weet nooit goed wat ik moet zeggen. Maar ik heb dit gekopieerd en er een notitie van gemaakt op mijn bureaublad zodat ik dat altijd kan zien. Omg, mijn reacties sucken echt. FUck.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    McDonell schreef:
    (...)

    Ik zou het niet kunnen omdat ik een week daarna op vakantie ga en ga zwemmen verdomme. :'D
    Mja, ik ben nu ook met bang met werk. Maar aan de andere kant, ik heb toch ook al een ding in me lip. HAHAHAHA


    Oh ja dat is wel zonde dan HAHAHA.
    Daarom. (wbw)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    McDonell schreef:
    (...)

    Met Essie en maybe Noek, ook eentje dan. Hehehe.
    Ja, ze hebben daar een meer en dan gaan we gewoon skinny dippen. HAHA NEE JOKE DOEI


    HAHAHAHAHAHHAHA JA EN DAN MAAKT IEMAND GEWOON FOTO'S EN DAN STUREN WE DIE NAAR 5SOS HAHAHAHAHAHAHA


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    “Dat moment dat je ‘opeens’ niet meer belangrijk bent. Dat moment dat je aan het vechten bent tegen de tranen omdat alles op een heel pijnlijke manier door je hart wordt gestoken. Dát moment. Dát vreselijke moment waarvan ik wist dat het zou komen. Dát moment waar ik het liefst mijn ogen voor had willen sluiten. Dát moment dat mijn hart in duizend kleine stukjes liet breken.”


    Danmarks Dynamite.

    maar maar maar wat is up met noeks verjaardag wie gaat er want ik wil ook (logeren)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vivid schreef:
    (...)
    Awh, Gab, ik weet nooit goed wat ik moet zeggen. Maar ik heb dit gekopieerd en er een notitie van gemaakt op mijn bureaublad zodat ik dat altijd kan zien. Omg, mijn reacties sucken echt. FUck.


    Hahaha, dat's niet erg Eef. Want ik kan ook nooit antwoorden. Maar dat moet je wel echt gewoon onthouden, want het is echt zo. (:


    Danmarks Dynamite.