• Verwend, vervelend, vol problemen. Een paar woorden die door de ouders van een groep rijke tieners gebruikt worden om hun kinderen te beschrijven. Of dit nou is omdat ze in contact komen met criminaliteit, omdat ze arrogant doen en zich verwend gedragen of omdat ze andere problemen hebben, ze moeten weg uit hun normale setting, ze moeten zich realiseren dat het leven niet altijd zo zal zijn en dat er leven is buiten hun villa's. En wat is daar beter voor dan een stinkende boerderij ver buiten de stad, waar geen internet is en ze zullen moeten werken als ze willen blijven. De ouders hebben een deal gesloten met een arme boer, en de kinderen zullen bij hem blijven tot ze hun gedrag wat zijn afgeleerd.

    De boer staat erom bekend dat hij veel kinderen heeft van zichzelf. Niet omdat deze allemaal zijn eigen kinderen zijn, maar omdat kinderen uit de buurt hier vaak langskomen, en hij de jongeren die thuis niet terecht kunnen opvangt. Hoe deze jongeren met de rijkeluiskinderen om zullen gaan, moeten ze nog maar zien...


    TIJDELIJKE STOP OP BOERENMEISJES
    Rollen:
    Boerenkinderen: 3/2
    • [Maya Haynes] ~ GusWaters
    • [Jessa Cara Wilkinson] ~ Hecuba
    • [Louise Victoria Rowe] ~ Balloo
    •[James Avery Bonham] ~ Rabidkiller
    •[R] ~ Ikigai

    Rijkelui: STOP OP RIJKELUISJONGENS 2/4
    • [Katerina Nikolina Dimitrov ] 1.3 ~ Daggers
    • [Landon Russel Buckley] 1.3 ~ Larkin
    • [R] ~ Hecuba
    •[Fae Maya Dimitri] ~ NevadaMustang
    •[William Ethan Moore.] 1.4 ~ Coronam
    •[R] ~ Conaway

    Faceclaims:
    • Cara Delevingne // Taylor Momsen Hecuba ~ nog aan het twijfelen :3
    • Lucky Blue Smith Hecuba
    • Janet Devlin Guswaters
    • Danielle Campbell 901FreeAtLast
    • Grant Gustin Larkin
    • Anna Kendrick NevadaMustang
    • Douglas Booth Coronam
    • Brett Davern Conaway
    Invullen:
    Naam: Voor- én achternaam.
    Geslacht:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Hobby's:
    Extra:

    Regels:
    • Minimaal 200 woorden schrijven.
    • Niet aanmelden om vervolgens niet te reageren.
    • OOC zoveel mogelijk in het praattopic, if needed tussen haakjes.
    • 16+ mag.
    • Mary Sue's en Gary Stu's worden niet goedgekeurd.
    • Geef even door als je je naam verandert.
    • Alleen je eigen personages besturen.
    • Realistisch doen; als je personage een snob is, zijn ze niet opeens aardig omdat de ander toevallig knap is etc.
    • Alleen ik (Hecuba) open de topics.
    • Aardig zijn voor elkaar.

    Naar een oud idee van TessaGray

    [ bericht aangepast op 29 juni 2015 - 22:10 ]


    Spinning around, I'm weightless.

    Oh echt leuk dit, mag ik een meisje als boerenkind reserveren?


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Tuurlijk!


    Spinning around, I'm weightless.

    Mag ik een rijke meid?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Waarom komen alle leuke RPG's achter elkaar haha, doe mij maar een rijkeluis jongen c:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Allebei prima, zet ze er zo bij c:

    Sorry kwyle :3


    Spinning around, I'm weightless.

    Beginpost is aangepast!


    Spinning around, I'm weightless.

    Katerina      Nikolina       Dimitrov
    ''Some infinities are bigger than other infinities.''












    • Naam
    Katerina — Grieks — Puur.
    Nikolina — Bulgaars — Overwinning van de mensheid.
    Dimitrov — Bulgaars — Zoon van Dimitri.

    Je hoort echt aan haar naam dat ze Bulgaars is, enkel haar voornaam is dit niet. n.


    • Leeftijd
    Ze is zeventien jaar oud.


    • Geslacht
    Vrouwelijk.


    ''I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best..''


    • Uiterlijk
    [FC: Danielle Campbell] Waaraan je Katerina kunt herkennen is dat ze nogal switcht van haarkleur, voornamelijk door invloed van highlights en lowlights. Met sport heeft ze de lokken in een staart en verder het liefste los. Maar haar natuurlijke haarkleur is gewoon donkerbruin.
    Haar ogen hebben een blauw, grijze kleur en dragen bijna altijd pretlichtjes bij zich. De kijkers worden omringd door een rij met donkere wimpers en hier doet ze eigenlijk altijd een laagje mascara op.
    De huid van Katerina heeft een licht kleurtje door de zon, want zodra het weer mooi is en de zon schijnt zit ze het allerliefste buiten. Op haar gezicht komt vaak een laagje foundation en onder haar ogen wat camouflage stift. Haar lippen hebben een zachtroze kleur en het is wel iets voor Katerina om bij speciale gelegenheden daar rode lippenstift op te doen, want anders draagt ze een fel roze of enkel een balsem of gloss. Katerina is ongeveer 1 meter 57 lang en draagt door dit eigenlijk wel vaak hakken.


    • Innerlijk

    — Doet zich arrogant voor • Vanwege haar onzekerheden doet Katerina zich eigenlijk wel vaak voor alsof ze een arrogant persoon is, gewoon omdat ze bang is dat mensen haar zwak zullen gaan vinden. Al weet ze ergens dat mensen haar door dit juist zullen gaan haten, wat ze eigenlijk ook niet wilt.
    — Liefdevol • Wanneer Katerina jou in haar hart sluit zul je echt zien dat ze een lieve meid is die instaat is om veel voor je te doen.
    — Ongeduldig • Wachten heeft ze het niet heel erg veel op, het liefste wilt ze dat alles wat sneller gaat zodat ze verder kan met een ander ding dat ze moet doen.
    — Vrolijk • Je zult het zien aan de pretlichtjes in haar blauwe ogen; de dame heeft een hoop vrolijkheid in zich en glimlacht vaak genoeg. Ze weet dat ze met dit misschien iemands dag kan opfleuren.
    — Beetje onzeker • Hoe de onzekerheid komt weet ze niet; haar leven is inmiddels 'perfect'. Maar Katerina wilt gewoon dat mensen haar aardig vinden en haar zien als iemand die voor zichzelf kan opkomen en niet als een zwak persoon. Overigens komt dit ergens ook wel omdat er veel druk ligt op haar schouders dankzij haar ouders verwachtingen en verplichtingen.
    — Vooroordeeld niet • Katerina zal vaak iemand altijd willen leren kennen voordat ze diegene mag of niet mag en dan is ze nog aardig, tot ze er achter komt dat je gewoon een vreselijk persoon bent. Maar voor de rest zal ze toch eerst aardig doen.
    — Jaloers • Deze eigenschap is ook mede dankzij haar onzekerheid, maar ze is nogal snel jaloers. Katerina is bang dat mensen van wie ze houdt haar zullen verlaten en als ze zich volgens haar raar gedragen en met een ander aldoor zijn, kan ze nogal jaloers worden dus.
    — Beschermend • Als Katerina je in haar hart heeft zal ze ook alles doen om je te beschermen, ook al moet ze daar zelf voor gaan leden. Het liefste wilt ze dat iedereen om wie ze geeft veilig is.


    ''Sometimes people are beautiful.
    Not in looks.
    Not in what they say.
    Just in what they are.''


    • Hobby's
    Katerina is echt iemand die houdt van kunst en tekent en schildert zelf ook vaak dingen. Verder heeft ze nog wel een interesse in de geschiedenis.
    De jongedame doet ook aan fotografie en leest ook erg graag.
    Hiernaast schrijft ze ook in een dagboek en vindt schrijven dus ook erg leuk.


    • Extra
    Katerina is van Bulgaarse nationaliteit en heeft in Bulgarije gewoond tot haar negende.
    Momenteel heeft ze een relatie met de negentienjarige Engelse Mason Graham. En met dit zijn haar ouders niet tevreden. Mason is namelijk niet een van de rijkste in de stad en zijn vader heeft geen goede positie gemaakt in het leven, maar toch is Katerina op een of andere manier voor hem gevallen en dat ze weg is gestuurd is een poging van haar ouders om haar te laten in zien dat ze eigenlijk niet met dat soort mensen om moet gaan.
    Katerina gaat naar een privéschool met andere rijke kinderen en doet een redelijk hoog niveau. Op school is ze het liefste op zichzelf met muziek in, maar zo nu en dan is ze wel met wat klasgenoten en allemaal rondhangen.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 16:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hoeveel tijd krijgen we om de rol te maken want anders wil ik al meteen even uitstel vragen (heb examens en kan dus vandaag absoluut niet aan mijn rol beginnen)


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik zeg een week, dus volgende week dinsdag, maar ik snap t dus dat is prima, kijk maar!


    Spinning around, I'm weightless.

    Bedankt, oh en ik face claim janet devlin


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 15:28 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Fc's staan erbij c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik twijfel tussen Devon Bostick en Grant Gustin :W

    Halp.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 14:00 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Grant is meer zo'n rijkeluisgozertje qua uiterlijk, denk ik


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Grant is meer zo'n rijkeluisgozertje qua uiterlijk, denk ik


    Then I choose him :Y)


    Ich liebe dich 27.12.23