• You will never know,
    just how beautiful you are to me.


    Datum: maandag 2 september


    Story: 1
    Praattopic: 1 • 2 • 3 • 4
    Speeltopic: 1 • 2

          Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

          De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

    Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska

    • 1.2 Elles Layton • Qingsel
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland
    • - Gereserveerd • Khronos

    Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Matthew en ...
    3. Will en Dyana
    4. Ash en Jacelyn
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

    Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Matthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4 april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

    Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

    School: [ map ]
    • Schoolplein: playing fields
    • Toiletten: onder Newman field
    • Fietsenstalling leerlingen: onder Tennis courts
    • Kantine: A-B café
    • Duits: vleugel B
    • Geschiedenis: vleugel C
    • Beeldend/kunst: vleugel D
    • Drama: Theater in vleugel D
    • Wiskunde: vleugel E

    Puntjes van attentie
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.
    • OOC tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic

    Opmerkingen:
    • Houd 16+ netjes
    • Je post moet aansluiten op voorgaande! [ Geen tijdsprongen maken! ]
    • Elke post doorlezen
    • Geen naam bovenaan vermelden
    • Goed leesbare/geen font gebruiken
    • We gebruiken de dubbele aanhaling [ " ... " ]
    • Blijf in je rol
    • Onthoud dat dit één doorlopend verhaal moet zijn

    Het begin:
          Het is maandag 2 september, de eerste schooldag. Iedereen gaat naar school, de jongens kunnen eventueel samen vertrekken. Indien je te laat bent in het verhaal, gewoon inspringen als in 'al aanwezig op school', dus niet van thuis hernemen. Houd hier rekening mee over heel het MSV, ga niet nog iets doen in de ochtend als het al avond is en houd je acties kort zodat anderen er op kunnen reageren. [ bijvoorbeeld, gesprekken: zeg één ding tegelijk, geen vijf na elkaar zodat je antagonist kan reageren en er geen gaten vallen. ]
          De jongens hebben hun meisje toegewezen gekregen van de bende, die hen eerst gestalkt heeft. Ze hebben een dossier ontvangen met informatie over het meisje zodat ze haar als het ware al kennen. [ naam, leeftijd, adres, telefoonnummer, foto ] Ook hebben ze een vals paspoort gekregen waar ze een valse achternaam [ de huidige die iedereen nu heeft in zijn rol ], leeftijd [ ze zijn nu zeventien/achttien/negentien ] en adres [ gehuurde woning ] hebben op staan.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 19:05 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Reagan had aandachtig geluisterd en zag hoe confronterend dit was voor hem en had gelijk spijt.
    "H-het spijt me dat ik deze vraag stelde," stamelde ze en pakge even zijn hand waarin ze zachtjes kneep voordat ze zich weer terugtrok. Toen hij dezelfde vraag aan haar stelde twijfwlde ze, wat moest ze hier nu weer op antwoorden, ze had geen dramatisch verhaal, haar leven was zo ongeveer perfect.
    "Een keer had ik ruzie met mijn oma, om iets nutteloos, op dat moment was ik zo boos dat ik zei dat ik haar haatte. Ik meende er niets van natuurlijk maar het ontglipte mijn lippen gewoon. Kort daarna overleed ze, we hebben het nooit goed gemaakt. Ik zou dat, als ik het kon, terug willen draaien." zei ze vervolgens en beet even op haar lip, toen ging de bel opeens en ze keek op.
    "Ik geloof dat ik moet gaan, ik heb nu Biologie, jij?" vroeg ze en keek hem vragend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    "Ja, alleen. Heel saai, niet omdat omi niet leuk is, maar het huis is zo leeg zonder mijn zussen en broers. Ik ben de jongste, ja." Ze zuchtte even diep, maar was tevreden met de uitvinden die Skype genoemd werd. Dan voelde het toch wel alsof ze niet helemaal alleen was.
    "Heb jij zussen of broers dan?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij schudde zijn hoofd nog voor ze haar vraag helemaal gesteld had.
    "Nope, ik ben enig kind. Hoe oud ben je dan?" vroeg hij net voordat de bel ging. Hij stond langzaam op, maar hield zijn ogen op Elles gericht.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Tyler luisterde naar haar verhaal en zuchtte even. Hij legde een hand op haar schouder en glimlachte zwak. 'We all made mistakes..' zei hij zacht. Hij gaf haar nog een zwak kneepje in haar schouder en liet haar weer los. Hij zuchtte diep toen de bel ging en keek haar aan. 'Eh..' mompelde hij en hij ging het rooster af in zijn hoofd. 'Voordat je het vraagt, ja ik ben serieus mijn rooster vergeten mee te nemen.' zei hij met een lachje. Hij grijnsde kort toen hij het voor zich had en keek weer naar Rae. 'Nou, we kunnen gezellig doorgaan met onze geweldige vragen. Want ik heb bio.' zei hij met een klein lachje.


    El Diablo.

    Een beetje verbaasd om de vraag keek ze Max aan.
    "Zestien," zei ze. "Ik ben een jaar overgeslagen, maar ik word zaterdag zeventien," glimlachte ze en herinnerde zich dat ze een feetje mocht bouwen bij haar thuis. Ze twijfelde om Max uit te nodigen, maar besloot nog even te wachten en dit met Elisa te bespreken.
    "Hoe oud ben jij dan? Al achttien? Of nog zeventien?" Hierbij stond ze ook op terwijl ze haar etui in haar tas propte.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ze glimlachte zwakjes naar hem en knikte.
    "Dat was een diepe zucht," meekte ze op en keek hem aan. Ze moest even lachen toen hij ingespannen leek te proberen iets voor zijn geest te halen.
    "Handig om je rooster te vergeten op je eerste schooldag," lachte ze en keek hem schuin aan. "Let's go then!" zei ze glimlachend en stond op. Haar rokje was nogal ongelukkig omhoog gekropen waardoor haar achterwerk zichtbaar was. Haastig deed ze hem weer naar beneden en keek naar Tyler.
    "Jij hebt niets gezien," zei ze waarschuwend en keek hem blozend aan.


    I just caught the wave in your eyes

    "Achttien," antwoordde Max terwijl hij zijn rugzak op zijn rug zwierde. "Ik ben vorig jaar niet naar school gegaan omdat ik alleen ben gaan wonen en dus een jaartje gewerkt heb." Elles was bezig haar pennenzak in te pakken, maar liet die per ongeluk vallen. Max' reflexen sprongen in actie en hij kon hem nog net opvangen. Plagend hield hij hem boven haar hoofd. "Je krijgt hem pas terug als je me iets belooft," grijnsde hij ondeugend.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Profiteur (cat)


    Geschrokken zag ze hoe Max' hand haar etui onder haar neus opving en bloosde even om haar onhandigheid. Ze probeerde haar pennenzak alsnog te bemachtigen, maar hij was veel groter en zelfs toen ze haar handen uitstrekte, kwam ze er net niet.
    "Oké," gaf ze toe. "Wat moet ik beloven?"


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hij keek snel en gelukkig ongezien weer naar haar gezicht en grijnsde. 'Wat heb ik gezien?' Lachte hij en hij gaf haar een knipoog. Hij volgde haar maar en ergens vroeg hij zich af of een van de jongens ook dezelfde les had. Niet dat het veel zou uitmaken, omdat ze elkaar toch niet zouden spreken. Hij nam snel de laatste hap van het broodje en gooide het papier dat eromheen zat weg. 'Maargoed.. Wie is je idool? Of idolen en why?' Ging hij verder.


    El Diablo.

    Muahaha ;3


    "Dat ik je eens deze week mag trakteren voor je verjaardag," grijnsde hij, tevreden met zijn zet.


    Mijn brein breint zoals het breint.

    Ze keek hem even aan en die grijsn op zijn gezicht voorspelde niets goeds. Bij zijn woorden moest ze wel even lachen en ze klopte even op zijn schouder.
    "Prima," giechelde ze.
    "Mijn idool?" waarom stelde hij van die veagen die ze niet kon beantwoorden. "Nah ja hierin ben ik wel cliché Nelson Mandela, dat spreekt voor zich. Ed Sheeran, hij is gewoon geweldig en Kurt Cobain, ook al is hij dood en was hij zo depressief als maar zijn kon, was echt en is hij een echte legend." beantwoorde ze zijn vraag.
    "Welke celebrities vind je knap? Even oppervlakkig doen," ze knipoogde naar hem.


    I just caught the wave in your eyes

    Tyler knikte goedkeurend en lachte even na haar vraag. "Hmh.. Beyoncé en Scarlett sowieso." Begon hij. 'Nina Dobrev en Kendall Jenner zijn ook wel knap." Vervolgde hij al snel. "En ik heb heel misschien een kleine mancrush op Jensen Ackles" grijnsde hij. "Wat zou je doen, met een miljoen?" Vroeg hij haar.


    El Diablo.

    "Jensen Ackles? Hij is inderdaad knap." zei ze afwezig. "Jij mag er ook wezen," flapte Reagan er vervolgens uit – het bleef even stil en toen besefte ze wat ze had gezegd, "ik bedoel uhm... Uhm... Never mind." blozend wende ze haar blik af en ging ze wat sneller lopen.
    "Ik zou het besteden aan goed doelen, hoewel ik ook dan dingen zou doen die ik me nu niet zou kunnen veroorloven," zei ze twijfelend. "Als je voor een dag iemand zou kunnen zijn naar keuze, wie en waarom?"

    [ bericht aangepast op 18 juni 2015 - 7:50 ]


    I just caught the wave in your eyes

          Hetty las het briefje. Zijn boodschappen werden steeds langer, de hare steeds korter en minder toegeeflijk. Maar nu had hij haar aandacht, welke hij eerlijk gezegd even kwijt was, teruggewonnen.

          Talen — Duits, Spaans, ... ?
    Geschiedenis — aardrijkskunde — andere wetenschapsvakken?
    Literatuur?
    — Moore


    De les liep ten einde, de leerkracht gaf hen de toestemming om nog wat te babbelen, maar Hetty ruimde alles op en haalde toen haar boek uit haar rugzak, om die laatste minuten niet met Moores vreemde, halfhese en ergens, heel misschien, schattige stem te moeten doorbrengen. Maar ze kon zich niet concentreren. Het rumoer in de klas deed haar niets, ze kon zich perfect afsluiten en verdrinken in haar boek. Het was Moores voorlaatste boodschap die haar dwarszat. Wie was deze nieuweling, die om de een of andere reden perfect op haar kon inspelen? Enerzijds was ze opgelucht — eindelijk iemand die haar leek te begrijpen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    "Hm... voodoo zeg je. Nu word ik heel bang," antwoordde Will grijnzend terwijl de bel alweer ging.
    "Wow, de les ging snel zeg. Heb je toevallig enig idee waar ik het biologielokaal kan vinden?" vroeg hij haar vervolgens. Hij had echt geen idee en zijn plattegrond was nu al gesneuveld, al had hij geen idee hoe hij dat voor elkaar gekregen had.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.