• He iedereen!

    Ik ben regelmatig bezig met mijn nagels en vind het ook heel leuk om verschillende soorten versieringen aan te brengen en een beetje creatief te doen. Ik heb zelf nog geen echt merk waar ik aan vast hou. Hebben jullie misschien wat tips?

    Wat is jullie favoriete merk? Proberen jullie zelf ook al eens iets speciaals met je nagels? Hebben jullie tips over 'doffe' nagellak?

    Voel je vrij om foto's te posten! Ik zal die van mij ook eens gaan zoeken ;)


    What would Emma do?

    Het enige dat ik gebruik is Maybelline New York, maar om eerlijk te zijn vind ik die echt niet goed. Moet nodig eens naar een ander merk zoeken! En wow, wat sommige mensen kunnen doen met hun nagels. :o Ik leg er meestal maar een egaal kleurtje op met per uitzondering wat glitters erboven of zoiets.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Het enige dat ik gebruik is Maybelline New York, maar om eerlijk te zijn vind ik die echt niet goed. Moet nodig eens naar een ander merk zoeken! En wow, wat sommige mensen kunnen doen met hun nagels. :o Ik leg er meestal maar een egaal kleurtje op met per uitzondering wat glitters erboven of zoiets.


    ik wil nu graag iets goed vinden omdat ik volgende week mijn eindejaarsbal heb en ik wil graag leuk versierde nagels :)

    Ontwerpjes zijn altijd welkom!


    What would Emma do?

    ^Wat precies zoek je? Of misschien moet je jouw kledij voor het bal eens laten zien, dan kan je dat op elkaar afstemmen. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    ^Wat precies zoek je? Of misschien moet je jouw kledij voor het bal eens laten zien, dan kan je dat op elkaar afstemmen. =)


    Dat heb ik dus nog niet :') Het moet een ontwerp zijn dat ik in meerdere kleuren kan doen. Maandag ga ik naar het shoppingcenter en dan koop ik alles in :)


    What would Emma do?

    Ik heb de indruk dat de 'negative space nail art' nu wel 'in' is. Misschien kan je daar iets mee? Voorbeelden op BuzzFeed


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb de indruk dat de 'negative space nail art' nu wel 'in' is. Misschien kan je daar iets mee? Voorbeelden op BuzzFeed


    Dat is inderdaad heel leuk! Zal leuk staan voor een bal :) Ik vind 11 heel mooi. En dan kan ik misschien die matte kleuren eens uitproberen.


    What would Emma do?

    Het leuke is dat ik ga met een vriendin die ook veel met haar nagels bezig is, ik ben eens benieuwd wat zij doet :'D


    What would Emma do?

    Eigenlijk gebruik ik allerlei soorten nagellak, maar de laatste heb ik weer een boel van mijn beste vriendin erbij gekregen dus ik kan weer even doorgaan met lakken haha. Een matte zwart staat nog steeds op mijn lijstje. Hmm.


    † Love? I want to sleep.

    Er is een winkel in de Kalverstraat Amsterdam "Flomar" of "Flormar" weet het ff niet meer zeker en die verkoop heel veel matte nagellak. (:


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    Er is een winkel in de Kalverstraat Amsterdam "Flomar" of "Flormar" weet het ff niet meer zeker en die verkoop heel veel matte nagellak. (:


    Jammer genoeg woon ik in België ;) Ik zal de winkel eens opzoeken, met een beetje geluk hebben ze hier misschien ook een winkel.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Jammer genoeg woon ik in België ;) Ik zal de winkel eens opzoeken, met een beetje geluk hebben ze hier misschien ook een winkel.


    Heb het even voor je opgezocht: Er is er één in Antwerpen en één in Brussel.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Heb het even voor je opgezocht: Er is er één in Antwerpen en één in Brussel.


    Ja, ik heb het ook net gedaan. Daar ga ik niet meer komen voor ik mijn bal heb (ik woon echt midden tussen die twee), maar het lijkt me wel leuk om ze in de zomer of zo eens te bezoeken. Ik ga werken in een rusthuis, dus ik weet al waar ik in kan investeren :')


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Jammer genoeg woon ik in België ;) Ik zal de winkel eens opzoeken, met een beetje geluk hebben ze hier misschien ook een winkel.


    Oh ja, dat wordt dan wel lastig, even op en neer voor een potje nagellak :').


    I just caught the wave in your eyes

    Copterus schreef:
    (...)

    Oh ja, dat wordt dan wel lastig, even op en neer voor een potje nagellak :').


    Nou ja, we hebben het hier ook wel, maar enkel in Antwerpen en Brussel, dus dat is ook wel nog een tijdje reizen voor sommige mensen, haha.
    --- Misschien eens naar de Ici Paris XL gaan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Nou ja, we hebben het hier ook wel, maar enkel in Antwerpen en Brussel, dus dat is ook wel nog een tijdje reizen voor sommige mensen, haha.
    --- Misschien eens naar de Ici Paris XL gaan?


    Brussel zal van de vakantie nog wel lukken, dan ga ik eens bij een vriendin lang en sleur ik ze mee ;) Maar om het gewoon eens voor nagellak te doen is inderdaad een beetje ver. Misschien kan ik er nog wat van bestellen via hun site of zo.

    Heeft er iemand trouwens tips om een mooie french manicure te kunnen doen? Met mijn rechtse hand gaat dat altijd heel goed, maar met links faal ik een beetje.

    [ bericht aangepast op 17 juni 2015 - 19:07 ]


    What would Emma do?