• He iedereen!

    Ik ben regelmatig bezig met mijn nagels en vind het ook heel leuk om verschillende soorten versieringen aan te brengen en een beetje creatief te doen. Ik heb zelf nog geen echt merk waar ik aan vast hou. Hebben jullie misschien wat tips?

    Wat is jullie favoriete merk? Proberen jullie zelf ook al eens iets speciaals met je nagels? Hebben jullie tips over 'doffe' nagellak?

    Voel je vrij om foto's te posten! Ik zal die van mij ook eens gaan zoeken ;)


    What would Emma do?


    Ik heb ook niet echt een merk waar ik me aan hou. Dat zou misschien wel handig zijn. Veel van mijn nagellak zijn gewoon oude potjes van mijn zussen of mama. Maar de laatste tijd heb ik er al veel nieuwe bij kunnen scoren!
    Bedoel je doffe nagels of je nagellak die er wat dof uit ziet? En met dof bedoel je dan dat je nagels wat verkleuren?



    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 13:00 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Somiador schreef:


    Ik heb ook niet echt een merk waar ik me aan hou. Dat zou misschien wel handig zijn. Veel van mijn nagellak zijn gewoon oude potjes van mijn zussen of mama. Maar de laatste tijd heb ik er al veel nieuwe bij kunnen scoren!
    Bedoel je doffe nagels of je nagellak die er wat dof uit ziet? En met dof bedoel je dan dat je nagels wat verkleuren?


    Ten eerste: Love your nails!
    Ik bedoelde eigenlijk matte nagellak, maar ik had het nog niet opgezocht. Iets dat eruit ziet als hieronder.



    En dat mag van verschillende kleuren zijn, want ik vind het een heel leuk effect :)

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 13:01 ]


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ten eerste: Love your nails!
    Ik bedoelde eigenlijk matte nagellak, maar ik had het nog niet opgezocht. Iets dat eruit ziet als hieronder.



    En dat mag van verschillende kleuren zijn, want ik vind het een heel leuk effect :)

    Daar heb ik jammergenoeg geen ervaring mee. Al ziet eht er wel heel leuk uit!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 13:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vond het super moeilijk om met matte nagellak mijn nagels mooi te laken, ik kreeg er steeds lijntjes in - maar dat ligt misschien gewoon aan mijn klungelige lakkunsten. Ik durf dan ook geen topcoat zetten, want dan is het niet meer mat, waardoor ik na een dag de halft van de nagellak er al weer af heb


    We are only a moment.

    Ik heb een matte lakcoat gekocht van Catrice en die werkt echt heel goed.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 13:41 ]


    Your make-up is terrible

    Rimmel London heeft goede nagellak, maar ik gebruik ook lakjes van de Hema of Action. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zelf ben ik echt een nagellak hoarder! Mijn favoriete merken zijn Essie en O.P.I.

    Voor matte nagellak kun je een kleur kopen die van zichzelf al matte is (dat zijn er niet zo veel) Of een matte topcoat kopen! Ik gebruik graag er een van Bourjois, maar die is helaas uit het assortiment. Ik ben ook erg benieuwd naar die van Essie (matte about you), maar als je die te duur vindt heeft de essence nu ook een satin-topcoat in het assortiment zitten. Die is wel een stuk minder goed, maar dan kun je proberen of je het wat vind. Met matte topcoat moet je wel altijd goed letten dat je best wat aanbrengt: als je te dun doet kun je de strepen van de kwast zien!

    er zijn ook een paar DIY trucjes om matte nagels te creeren:

    http://www.wikihow.com/Make-Matte-Nail-Polish

    ook zou stoom werken, maar dat heb ik zelf nooit geprobeerd! Succes ermee!


    The night is dark and full of terrors.

    Catrice nagellak vind ik het fijnst om mee te lakken :-)


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind Essie goed. En je kan gewoon een matte topcoat gebruiken, als je een matte finish wilt. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Essence en Catrice zijn mijn favoriet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvast iedereen bedankt voor de tips :) Ik ga volgende week maandag naar een grote winkel en dan zal ik eens uitkijken naar een matte topcoat. Dat lijkt me een goed idee. Esse vind ik zelf ook heel goed, maar die kosten best wel veel. Meestal neem ik daar een flesje van en dan een paar goedkopere. Essence vind ik persoonlijk wat minder, vooral op vlak van base en topcoat. Na een paar weken zijn die bij mij al dik en moeilijk om te gebruiken, terwijl ik ze wel goed opberg.

    Rimmel London en O.P.I. heb ik nog nooit gebruikt, ik zal eens zien dat ik ze kan vinden :)

    Edit: Ik heb Catrice al wel gebruikt, die is inderdaad heel goed. Ik heb er een mooie metaalkleur van.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 16:07 ]


    What would Emma do?

    Ik ben zo'n harde nagellakfan. Ik heb echt geen plaats meer voor al mijn materialen. :')

    Ik heb meerdere matta topcoats en ik ben persoonlijk fan van de matte top coat van Hema. Ik heb van vroeger nog een voorbeeld hoe ik het eens verwerkt heb: Klik (foto van mijn story). Geen strepen. Dus dat vind ik positief.

    Ik heb geen favoriete merken eigenlijk. Al heb ik wel veel lakken van Catrice en Essence omdat die het beste in mijn budget pasten. Maar ik ben best verzadigd op het vlak van hun lakken en koop het ondertussen niet meer echt aan tenzij het een héél mooie ik-moet-deze-hebben-kleur is. Momenteel ben ik mijn pastelcollectie aan het uitbreiden, maar ik ga er te weinig voor naar de winkel, wat ook fijn is voor de portefeuille.

    Ik heb pas enkele water decals per pakket aangekregen. Dus binnenkort wil ik die eens uit proberen. Met stickers heb ik ervaring, al doe ik liever free hand, maar ik neem aan dat water decals ongeveer hetzelfde zijn. ^^
    Ik heb best wel wat versieringen eigenlijk. Maar ook een aantal waar ik eigenlijk niet tevreden van ben na gebruik, maar waar ik nog over van heb omdat het er zoveel zijn. Bijvoorbeeld van die caviar-bolletjes. Je verliest bijvoorbeeld effect wanneer je er een topcoat over doet. Maar als je dat niet doet, verkleuren de bolletjes en vallen ze sneller af. Dus ik ben geen fan van caviar nails meer. =P

    Als je lak te dik wordt, kun je gebruik maken van een thinner (niet hetzelfde als remover). Ik heb er nu een, maar ik heb te weinig lakjes die het echt nodig hebben, dus ik kan het niet echt uit proberen. :')

    Ik vind dat ik af en toe wel eens een hele leuke design heb. Ik ben helemaal verliefd op dit design (staat ook in mijn story, haha):

    [ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 17:30 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik ben zo'n harde nagellakfan. Ik heb echt geen plaats meer voor al mijn materialen. :')

    Ik heb meerdere matta topcoats en ik ben persoonlijk fan van de matte top coat van Hema. Ik heb van vroeger nog een voorbeeld hoe ik het eens verwerkt heb: Klik (foto van mijn story). Geen strepen. Dus dat vind ik positief.

    Ik heb geen favoriete merken eigenlijk. Al heb ik wel veel lakken van Catrice en Essence omdat die het beste in mijn budget pasten. Maar ik ben best verzadigd op het vlak van hun lakken en koop het ondertussen niet meer echt aan tenzij het een héél mooie ik-moet-deze-hebben-kleur is. Momenteel ben ik mijn pastelcollectie aan het uitbreiden, maar ik ga er te weinig voor naar de winkel, wat ook fijn is voor de portefeuille.

    Ik heb pas enkele water decals per pakket aangekregen. Dus binnenkort wil ik die eens uit proberen. Met stickers heb ik ervaring, al doe ik liever free hand, maar ik neem aan dat water decals ongeveer hetzelfde zijn. ^^
    Ik heb best wel wat versieringen eigenlijk. Maar ook een aantal waar ik eigenlijk niet tevreden van ben na gebruik, maar waar ik nog over van heb omdat het er zoveel zijn. Bijvoorbeeld van die caviar-bolletjes. Je verliest bijvoorbeeld effect wanneer je er een topcoat over doet. Maar als je dat niet doet, verkleuren de bolletjes en vallen ze sneller af. Dus ik ben geen fan van caviar nails meer. =P

    Als je lak te dik wordt, kun je gebruik maken van een thinner (niet hetzelfde als remover). Ik heb er nu een, maar ik heb te weinig lakjes die het echt nodig hebben, dus ik kan het niet echt uit proberen. :')

    Ik vind dat ik af en toe wel eens een hele leuke design heb. Ik ben helemaal verliefd op dit design (staat ook in mijn story, haha):



    Ik denk dat ik me eens ga bezighouden met je story, je hebt echt leuke designs! :) En bedankt voor de tips. Ik ga ook af en toe eens bij de hema kijken, maar die bij mij in de buurt is echt niet goed voorzien op vlak van nagellak.


    What would Emma do?

    StephenFry schreef:
    (...)

    Ik denk dat ik me eens ga bezighouden met je story, je hebt echt leuke designs! :) En bedankt voor de tips. Ik ga ook af en toe eens bij de hema kijken, maar die bij mij in de buurt is echt niet goed voorzien op vlak van nagellak.

    Het zijn vooral oude foto's, maar je ziet erin wel hoe ik geëvolueerd ben. =)
    Jammer dat ik van het afgelopen jaar zo weinig foto's heb gemaakt.

    Heb je zelf een paar foto's van je creaties? =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Het zijn vooral oude foto's, maar je ziet erin wel hoe ik geëvolueerd ben. =)
    Jammer dat ik van het afgelopen jaar zo weinig foto's heb gemaakt.

    Heb je zelf een paar foto's van je creaties? =)


    Ja, maar ze zijn niet goed hoor, ik heb ze echt bij een slecht licht genomen :') Ik durf ze al bijna niet te delen. Ze zijn trouwens ook al wat ouder. Ik heb blijkbaar geen recentere creaties getrokken. Als ik in de zomer tijd heb, zal ik er nog eens een paar doen. Ze zijn trouwens gebaseerd op enkele ontwerpen van CutePolish.




    http://i809.photobucket.com/albums/zz15/FeliciaVv/CSC_0176.jpg
    Allemaal netjes een voor een. De laatste staat in een url, omwille van de limiet op foto's.


    What would Emma do?