• You will never know,
    just how beautiful you are to me.

Rollentopic: 1
    Story: 1
    Praattopic: 1
    Speeltopic: 1

Het is weer een nieuw schooljaar. Voor de laatstejaarsstudenten van Woodside High School is het een zeer belangrijk jaar, hun examenjaar. Enkele oudere jongens zijn verwikkeld in een ernstig geldschandaal, waar zij deels de schuld van dragen. De zeer gevaarlijke bende eist daarom van hen een wederdienst die zeker een grote geld som kan opbrengen. Ze sturen hen naar Woodside High School waar zij een laatstejaarsstudente toegewezen krijgen. Hun doel: het vertrouwen winnen en ontvoeren om dan een grote som geld op te kunnen strijken.
          Als extra grote moeilijkheid voor de jongens, heeft de bende al een doelwit voor hen uitgekozen. Voor kerstmis moeten ze hun doel volbracht hebben. De jongens zijn begin in de twintig en hopen via de bende in de criminaliteit te komen, maar zoals iedereen moeten ze onderaan de ladder beginnen: als pooier.

De werkwijze van het vertrouwen winnen van het meisje is simpel: ontwrichten uit haar vriendengroep, thuisbasis en andere sociale contacten, haar doen laten spijbelen en slechte dingen aanleren zoals roken, alcohol en drugs. Haar helemaal afhankelijk laten maken van hem, doen denken dat hij de enige is die nog om haar geeft en dan toeslaan.

Rollen:
    • 1.2 Tyler Luca Santiago • Ginoble • Denize
    • 1.2 Connor Atwell Foist • Dandocal • Xantha
    • 1.3 Maximillian "Max" Crawford • Somnephilia • Lucca
    • 1.3 Zachary Louis Parker • Sociopaths • Marie
    • 1.4 Ashton Lucas Merrick • Copterus • Yu
    • 1.4 Nathaniel Beau Maverick • Raccoon • Saar
    • 1.5 Alexander Clarkson Moore • Kile • Xanthe
    • 1.5 William ‘Will’ Luca Kaptilo • xBooBear •
    • 1.6 Matthew Isaac Grayson • Zalejska • Nova

• 1.2 Elles Layton • Qingsel • Qing
    • 1.2 Reagan Alana Clapton • Copterus • Yu
    • 1.2 Adannaya Onyekachi Bonham • Gunnulfsen • Dore
    • 1.3 Jordan Arabella West • Ginoble • Denize
    • 1.3 Jacelyn Carisse Romanova • Sociopaths • Marie
    • 1.5 Ruby Eguerre • The_Glue • Julya
    • 1.7 Regina Kaylee Cambra • JudithSuzann • Judith
    • 1.7 Hester Jules Moore • Howland • Fren
    • 0.0 Gereserveerd • Khronos • Savannah

Koppels: [ Printscreen ]
    1. Tyler en Reagan
    2. Metthew en Jacelyn
    3. Will en Dyana
    4. Ash en
    5. Nathaniel en Regina
    6. Max en Elles -> Malice
    7. Zach en Jordan
    8. Connor en Ruby
    9. Alexander en Hester

Verjaardagen:
    Zach (24) • 1 januari
    Metthew (25) • 6 februari
    Jacelyn (18) • 14 februari
    Dyana (18) • 20 maart
    Regina (17) • 4april
    Ruby (17) • 30 april
    Ash (25) • 15 mei
    Connor (25) • 6 juni
    Hester (17) • 12 juni
    Max (23) • 13 juni
    Alexander (24) • 9 juli
    Tyler (23) • 7 augustus
    Elles (16) • 6 september
    Nathaniel (22) • 16 september
    Reagan (17) • 30 oktober
    Jordan (18) • 27 november
    Will (23) • 3 december

Woningen jongens:
    Woning 1
    • Nate
    • Ash
    • Max
    Woning 2
    • Connor
    • Alexander
    • Will
    Woning 3
    • Zach
    • Matthew
    • Tyler

[ bericht aangepast op 16 juni 2015 - 16:07 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 10 maart 2019 - 18:03 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Ik waarschuw jullie liever, ik ben verschrikkelijk in het maken van rollen. Om de een of andere reden ben ik er nooit trots op. En jullie hebben romans in plaats van rollen. D:

[ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 18:52 ]

Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

Howland schreef:
    Ik waarschuw jullie liever, ik ben verschrikkelijk in het maken van rollen. Om de een of andere reden ben ik er nooit trots op. En jullie hebben romans in plaats van rollen. D:

Same :c Ik heb echt geen idee hoe te beginnen voor zijn karakter ...

I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

Het beste zoek je eerst wat steekwoorden en giet je ze daarna in een tekst, met ev voorbeeldjes uit zijn/haar leven.

Je kan altijd ook hier een kijkje nemen. :3

[ bericht aangepast op 14 juni 2015 - 19:14 ]

i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

Ik neem idd steekwoorden, ga deze beschrijven geef voorbeelden en haal dan het steekwoord weer weg. Meestal geef ik iedere eigenschap aan met een tab ~> [ tab ].

I just caught the wave in your eyes

Goed. Zijn we al zover. Kyle en ik hebben even overlegd, we hadden toevallig dezelfde achternaam voor ons personage, en vinden dat het zo mag blijven. (:

De jongens hun achternaam is toch 'fake', want ze hebben een vals id c:

Qingsel schreef:
    De jongens hun achternaam is toch 'fake', want ze hebben een vals id c:

Trolol, dan heeft Zach een dubbel fake achternaam, soort van :')

I don't want you to die, I want you to suffer.

Goeed. Is er een minimum woordenaantal per categorie? Dan kan ik me daaraan een beetje houden. :'D

Geloof het niet (: als je rol maar niet
    Innerlijk: vrolijk, aardig behulpzaam
    Uiterlijk: klein, slank, rode hare
    Geschiedenis: slecht

is offzo :')

I just caught the wave in your eyes

Howland schreef:
    Goeed. Is er een minimum woordenaantal per categorie? Dan kan ik me daaraan een beetje houden. :'D

Nope c: Geen minimum, zolang je char goed uitgeschreven is en iedereen (niet alleen jij) er een goed beeld van kan scheppen, wat bij Julya nu bv niet het geval is ^,^.

Ik ga nu een film kijken die ik echt jaren heb gezocht, om mijn weekend af te sluiten. Jace is op haar uiterlijk na wel klaar ^^

Sociopaths schreef:
    Ik ga nu een film kijken die ik echt jaren heb gezocht, om mijn weekend af te sluiten. Jace is op haar uiterlijk na wel klaar ^^

Welke? Nu ben ik benieuwd. c:

Goed. Ik maak mijn rol morgen af. Of overmorgen. /examens.

Zalejska schreef:
    (...)

Welke? Nu ben ik benieuwd. c:

Hij is echt heel cliché, maar hij Prom haha. Een Disneyfilm

Howland schreef:

Ik voel me aangesproken :'D

Sidera nostra contrahent solem lunamque